BTC USD 33,307.6 Gold USD 1,781.71
Time now: Jun 1, 12:00 AM

**** komputer boleh jadi emas tulin *** video pelik

Sponsored Post

sunnyfx

Super Active Member
Joined
Jan 6, 2008
Messages
7,802
Reaction score
73
Points
70
Aku dah tengok video ni bro...ubat pelarut tu yang susah dpt. Kena tanya pada yang buat sadur emas atau emas celup.
 

duit_senyap

Fun Poster
Joined
Aug 26, 2010
Messages
351
Reaction score
1
Points
15
mane nak cari pelarut die tu.. aku nak wat kilang kat malaysia plak.. :D
 

sunnyfx

Super Active Member
Joined
Jan 6, 2008
Messages
7,802
Reaction score
73
Points
70
mane nak cari pelarut die tu.. aku nak wat kilang kat malaysia plak.. :D

Kawan aku cakap pelarut tu dalam bentuk serbuk. AKu pun tak tau nak cari kat mana. Yang ada mende tu org yang buat emas celup.
Kalo tak salah aku la...10 biji prosessor ko leburkan dah bleh dapat lebih dari RM100. Tapi aku tak buat lagi...bahan peluntur tu takde. Tu aku baca kat ebook.
 

Hang B Hang F

Active+ Member
Joined
Apr 24, 2010
Messages
3,305
Reaction score
11
Points
25
biz ni dh lama ada..dah ada kilang pun kat melaka..nampak mudah..tapi nak dapat jumlah emas tu kena banyak pakai komponen komputer..kena buat secara besar2ran je..baru datang untung..
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,221
Reaction score
833
Points
176
huhuhu... memang emas tu kalau siapa yang tahu
 

AuraSuccess_88

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 3, 2010
Messages
69,868
Reaction score
185
Points
528
wah...rugi...........rugi banyak motherboard dok buang ajer...
 

anakmalaya

Active+ Member
Joined
Oct 1, 2009
Messages
3,632
Reaction score
47
Points
30
kat singapore da ade kilang nih.. aku penah tgk dokumentari die.. kaye raye la tokey emas recycle tuh..
 

zamreda

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
cip2 mmg ade emas dlm tu...

air yng digunakan mesti air tulen ..jgn air paip...
 

mohdridzuan®

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
11,852
Reaction score
40
Points
130
bape banyak komputer la gaknye boleh dapat 1kg emas :D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register