Komen Nabi Refugees dalam Malaysiakini English Section Comment Section?

CG Sponsors




akecema

CG Top Poster Club
Joined
Jan 26, 2007
Messages
20,543
Reaction score
1,767
Points
206
betul abg ckp tu
Nama nabi Muhammad tu
Nama nabi yg mulia
Mcm nama Allah
Mana bole pakai sembarangan

vvip hina nabi selamba je dlm dewan
Takde amik tindakan pun?
Nama muhammad bukan exclusive
Muhammad ada makna bermaksud yg terpuji
Sesiapa pun boleh pakai

CONTOH Yg exclusive adalah ALLAH
Tiada maksud dan hanya DIA yang tahu maksudnya
Sbb tu org kafir xdibenarkan pakai untuk tuhan mereka
 
Sponsored Post

akudotcom

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
7,041
Reaction score
1,378
Points
151
Nama muhammad bukan exclusive
Muhammad ada makna bermaksud yg terpuji
Sesiapa pun boleh pakai

CONTOH Yg exclusive adalah ALLAH
Tiada maksud dan hanya DIA yang tahu maksudnya
Sbb tu org kafir xdibenarkan pakai untuk tuhan mereka
ok takpe
Abg da buat report polis terhadap mat sabu ke belom? Memang nampak sgt hina betul dia pd nabi tu...sy pun gerak gak ni :mad:
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,282
Reaction score
1,068
Points
101
Ni utk org awam boleh la kene tangkap
Tp Vvip mcm mat sabu hina nabi
Setakat ni takde plak org buat laporan polis :D

yg pakai nama MUHAMMAD
Tp merogol menrompak rasuah
Tak plak masuk kategori hina nama nabi ya :unsure:
Jadi mat sabu tak hina nabi ke?
 

akudotcom

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
7,041
Reaction score
1,378
Points
151
Jadi mat sabu tak hina nabi ke?
terang2 dia hina bro dlm dewan
Dan bole di saksikan oleh semua rakyat mesia di utube pun ada

kalau vvip melayu islam sendiri bole hina nabi.,tp takde tindakan tu apa maksudnya?
Negara kita toleransi dgn vvip ke

kalau melayu vvip yg islam sendiri menghina hina nabi & agamanya..so tak heran la kapir pun bole hina nabi
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,282
Reaction score
1,068
Points
101
terang2 dia hina bro dlm dewan
Dan bole di saksikan oleh semua rakyat mesia di utube pun ada

kalau vvip melayu islam sendiri bole hina nabi.,tp takde tindakan tu apa maksudnya?
Negara kita toleransi dgn vvip ke

kalau melayu vvip yg islam sendiri menghina hina nabi & agamanya..so tak heran la kapir pun bole hina nabi
Sebarang tuduhan dalam dewan parlimen takleh bawa court
 

jagajaga

Active Member
Joined
Jul 7, 2009
Messages
1,385
Reaction score
60
Points
40
Nabi tu kira ok la
Pelarian atau tak dia duk pusing dlm tanah arab
Tak lari ke tanah bangsa lain
Mcm mn pulak kalo kes lari ke tanah bangsa lain
Pastu tanah asal dah taknak terima mereka
Pastu tuntut hak kat tanah bangsa lain
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,282
Reaction score
1,068
Points
101
Nabi tu kira ok la
Pelarian atau tak dia duk pusing dlm tanah arab
Tak lari ke tanah bangsa lain
Mcm mn pulak kalo kes lari ke tanah bangsa lain
Pastu tanah asal dah taknak terima mereka
Pastu tuntut hak kat tanah bangsa lain
Demi perjuangan anak DAP lening
 
Sponsored Post
Top
Log in Register