Komen Nabi Refugees dalam Malaysiakini English Section Comment Section?

CG Sponsors




akudotcom

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
7,039
Reaction score
1,378
Points
151
Kerana agama dan perkauman ada sentimen mudah utk membakar hati melayu yg membara didlm neraka :p
 
Sponsored Post

Megat Al Fateh

Fun Poster
Joined
May 6, 2019
Messages
654
Reaction score
235
Points
33
harap mkini kena saman lagi ..

patut set mcm blogspot.. comment pending for moderator approval

freedom of speech doesn't cover hatred speech / libel .. use at your own risks
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,282
Reaction score
1,068
Points
101
harap mkini kena saman lagi ..

patut set mcm blogspot.. comment pending for moderator approval

freedom of speech doesn't cover hatred speech / libel .. use at your own risks
Last last melayu yg salah
 

akudotcom

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
7,039
Reaction score
1,378
Points
151

akecema

CG Top Poster Club
Joined
Jan 26, 2007
Messages
20,543
Reaction score
1,767
Points
206
Ni utk org awam boleh la kene tangkap
Tp Vvip mcm mat sabu hina nabi
Setakat ni takde plak org buat laporan polis :D

yg pakai nama MUHAMMAD
Tp merogol menrompak rasuah
Tak plak masuk kategori hina nama nabi ya :unsure:
Nama xmembawa maksud jadi nabi
Tgk Mohamad Sabu, ade ke die berperangai bagus macam nabi
 

akudotcom

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
7,039
Reaction score
1,378
Points
151
Nama xmembawa maksud jadi nabi
Tgk Mohamad Sabu, ade ke die berperangai bagus macam nabi
betul abg ckp tu
Nama nabi Muhammad tu
Nama nabi yg mulia
Mcm nama Allah
Mana bole pakai sembarangan

vvip hina nabi selamba je dlm dewan
Takde amik tindakan pun?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register