koma lebih seminggu berlanggar dengan babii

CG Sponsors




underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,478
Reaction score
4,238
Points
196
Ini cerita yang baru terjadi kat tempat aku...

Ada seorang pakcik tue, dalam waktu senja dalam perjalanan nak ke warung beli makanan dengan motosikal. Sampai kat satu tempat, tiba-tiba ada **** hutan yang sebesar anak lembu melintas jalan.

Entah camner dia tak sempat mengelak terlanggar binatang tersebut. Saksi yang lihat eksiden nie telah bawa mangsa ke hospital. Binatang nie pula telah diambil oleh apek cina, mungkin nak buat kenduri besar.

Akibat kemalangan tersebut, pakcik nie telah koma lebih seminggu (sejak sabtu lepas). Kata doktor yang buat Xray, tengkorak kepalanya retak.
Tapi apa yang kami rasa pelik adalah badan dan muka pakcik nie, hitam kehitam-hitaman spt ..... :eek:

Betul ke orang kata, **** boleh bawak siaal. Ada orang kata, binatang ni hanya boleh jalan betul dan pandai corner. Apa yang ada kat depan dier akan kena sondol. :))


 
Sponsored Post

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
nape bole jadi itam plak muka dia?
 

mrvios

Active Member
Joined
May 3, 2008
Messages
1,175
Reaction score
69
Points
30
bagi doktor periksa dulu,baru bleh buat kesimpuln.kalau masih x da jln,maka Allah ingin menunjukan kuasaNya.
 

EzY-eLoaD

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115
betul2.tu kuasa Allah
 

underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,478
Reaction score
4,238
Points
196
bagi doktor periksa dulu,baru bleh buat kesimpuln.kalau masih x da jln,maka Allah ingin menunjukan kuasaNya.
doktor cakap nyawa org ni 50:50

betul dah takdir Allah jadi camtue,

binatang nie cuma kebetulan jer kan :D
 

fadel

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
" **** hutan yang sebesar anak lembu melintas jalan."...puHHHh besaRRr tu!!!

..er!!.kat area mane nie bro...bYk tollll,...melintas **** utan tu!!
 

azri1984

Fun Poster
Joined
May 13, 2008
Messages
223
Reaction score
1
Points
15
ksian kt pakcik tu..

nk tnye,
sy bdk bru belajr,
klu kes cm ni kena samak x??
 
Sponsored Post
Top
Log in Register