BTC USD 39,994.9 Gold USD 1,828.92
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Koleksi LawaK PendeK

ghettoriot

Active Member
Joined
Jul 26, 2008
Messages
1,811
Reaction score
1
Points
20
Jom share lawak pendek
disini



komputer

Seorang eksekutif muda dengan penuh semangat bercerita pada temannya tentang kehebatan komputer yang baru dimilikinya. "Bayangkan ! komputer saya ini setiap hari mampu menyelesaikan setengah dari pekerjaan saya". "La ... kenapa kamu tidak membeli dua komputer? Tentu kamu tak payah bekerja " sahut temannya.
 
Last edited:
Sponsored Post

ghettoriot

Active Member
Joined
Jul 26, 2008
Messages
1,811
Reaction score
1
Points
20
AH SENG beli handphone baru. Lalu Ah Seng pun menghantar mesej kepada kawan-kawannya berdasarkan senarai nombor telefon yang disimpan dalam kad SIMnya. Mesej Ah Seng itu berbunyi begini:

"Elo kawan2. Harap maklum, nombor handphone saya dah ditukar. Dulu Nokia 3310, sekarang 6610."

:D
 

ghettoriot

Active Member
Joined
Jul 26, 2008
Messages
1,811
Reaction score
1
Points
20
Seorang boss sangat frust dan marahpada sekretari barunya.

Sekretarinya itu mengabaikan bunyi telepon. "Kamu harus menjawab telepon itu," kata si boss dengan marahnya.

"Baiklah," jawab si sekretari, "tapi itu pekerjaan yang sia-sia, 9 dari 10 telepon yang masuk bukan untuk saya, tetapi untuk boss."
 

kancil biru

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2008
Messages
11,641
Reaction score
1,099
Points
191
eermmmm nie lawak betul nie.. saya mesti pilih.. aku suka komputer yg kat atas tu kat mana ada jual
 

12daily_pro

Active+ Member
Joined
Dec 11, 2005
Messages
3,705
Reaction score
31
Points
30
best.... haha.... mmg layan lawak2 pendek nie, nanti aku beli kom dua la ...
 

ghettoriot

Active Member
Joined
Jul 26, 2008
Messages
1,811
Reaction score
1
Points
20
Suatu hari di Fakulti Sains sebuah Universiti Tempatan..sedang berlangsung ujian berkaitan serangga.. Ujian kali ini sungguh susah... Mahasiswa mesti mampu menentukan jenis dan nama serangga dari potongan-potongan kaki yang diberikan oleh Pensyarah...

Dua jam sudah berlalu. Tidak ada seorangpun pun yang boleh menjawab soalan ujian. Seorang mahasiswa yang amat kecewa.. memutuskan untuk keluar dewan Ujian... dia menghempas daun pintu dengan kuat... "Dummmm!!!!" Melihat keadaan itu... pensyarah didalam dewan marah dengan berkata.. "Hey! suka hati mak bapak hang je hempas pintu tu ye?! Siapa nama kau !!!" Mahasiswa yang sudah terlanjur berada di luar segera menjulurkan kakinya ke pintu sambil berkata... "Nie kaki saya... encik... Cuba encik teka.. siapa nama saya?"
 

Biowash

Fun Poster
Joined
Aug 29, 2008
Messages
602
Reaction score
0
Points
10
perkara mesti buat selepas membaca lawak ni:

1) beli satu lagi komputer.. pastu duk umah main forex haha

2) beli henpon yg lagi mahal dari kwn2.. baru syok sket

3) buang seketari tu.. cari je yg baru.. mmg ampeh..

4) tolak pintu tu biar terkepit kaki budak tu..!! biasaaaaa niiiii!!
 

mohdfitri

Fun Poster
Joined
Sep 16, 2008
Messages
757
Reaction score
0
Points
10
AH SENG beli handphone baru. Lalu Ah Seng pun menghantar mesej kepada kawan-kawannya berdasarkan senarai nombor telefon yang disimpan dalam kad SIMnya. Mesej Ah Seng itu berbunyi begini:

"Elo kawan2. Harap maklum, nombor handphone saya dah ditukar. Dulu Nokia 3310, sekarang 6610."

:D

haha ada logik jugak..nak marah pn tak bleh
 

ghettoriot

Active Member
Joined
Jul 26, 2008
Messages
1,811
Reaction score
1
Points
20
LARI JAUH
"Ibu : "Fendi.. kenapa wajahmu pucat dan nafasmu termengah-mengah?"
Fendi : "Saya berlari jauh untuk menghentikan sebuah perkelahian."
Ibu : "Wah, bagus sekali perbuatanmu. Siapa yang berkelahi?"
Fendi : "Fuad dan saya"
Ibu : "Cheh.. dasar penakut"
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register