ko org ada tak no phone VIP..artis ker, menteri ker, dato, tun ker

CG Sponsors




Kurma

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2007
Messages
4,219
Reaction score
95
Points
30
Aku baru ja selisih dengan agung...dia balik mai jumpa pak mak mertua dia kat sini......( steady agung kiter )
tak sempat lak aku nk tanya no hp dia sb flite dia dah ready ...#:-S
 
Sponsored Post

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
Aku baru ja selisih dengan agung...dia balik mai jumpa pak mak mertua dia kat sini......( steady agung kiter )
tak sempat lak aku nk tanya no hp dia sb flite dia dah ready ...#:-S
gilo babas ngan agung tu....
 

ejoybaik

Super Active Member
Joined
May 22, 2008
Messages
5,534
Reaction score
29
Points
70
cuba selak kat buku kunin tuh..
sure ada nyer..
 

daviddol

Legendary Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
10,420
Reaction score
0
Points
110
aku ada no fon...ketua polis nah ni no fon dia...
999
 

cput

Super Active Member
Joined
Mar 12, 2008
Messages
6,549
Reaction score
5
Points
65
ko nak buek apo?
ado la dlm tepon den neh 3-4 artis
1-2 dato'
 

Adika

Super Active Member
Joined
Jul 25, 2007
Messages
8,726
Reaction score
3
Points
65
salam merujuk tajuk diatas..

sajer jer
No tepon artis baru ada la cam Fatimah Ghous, Hans Up, Rosyam Askolani, Nabillah, Janet jeksen.
No Raja2 pon ada gak ko nak no Raja Tilapia, Raja Utara & RajameQ nak x?:)):)):)):)):))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register