Santai Klinik 1Malaysia - Apa Pendapat Anda?

CG Sponsors




Norfazli

Active+ Member
Joined
Dec 23, 2007
Messages
3,202
Reaction score
88
Points
30
Last edited:
Sponsored Post

KayoSokmo

Banned
Joined
Jul 25, 2009
Messages
882
Reaction score
4
Points
15
keje giler..... mampus 3 org nak kendali 1 klinik....
dah la PPP nk kena cek Pesakit lepas tu nak kena bg ubat lagi.
kalau duk kat kmpg takpe la jugak.... ni duk kawasan perumahan...
 

fido1

Banned
Joined
Oct 25, 2009
Messages
7,268
Reaction score
339
Points
81
erm..bagusla...:) tp jgn hangat2 taik ayam plak ye..macam kes islam hadhari tu..
 

bisnes-minded

Active Member
Platinum Member
Joined
May 2, 2008
Messages
1,157
Reaction score
2
Points
25
aku sambut baik klinik mcm ni..
bagi aku untuk golongan yang miskin, ni peluang terbaik bg dorang..

soal staf xcukup, aku xheran kerana ni ada klinik kerajaan ofcoz tang nak layan org dgn baik tu susah skit la...

klinik 1malaysia ni sbbnya konsep dia dah ada kat malaysia...ingat klinik desa? tu pun dasar pemerintah dahulu dah buat...cuma biasa la pemimpin sekarang ni buat sesuatu kata idea dia padahal nama jek beza...lagi satu klinik yg sama konsep iaitu klinik wakaq... ni bayar mahal skit la...kalu xsilap aku rm5... tp dorg betul2 kontrol pesakit. maksud aku org yg berpendapatan rendah jek yg layak...
 

Norfazli

Active+ Member
Joined
Dec 23, 2007
Messages
3,202
Reaction score
88
Points
30
keje giler..... mampus 3 org nak kendali 1 klinik....
dah la PPP nk kena cek Pesakit lepas tu nak kena bg ubat lagi.
kalau duk kat kmpg takpe la jugak.... ni duk kawasan perumahan...
betul jugak ye:-?
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
klinik yg sedia ada takleh wat ke ?
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
29,202
Reaction score
1,101
Points
201
huhu bagus

tapi sama mcm hospital kera jaan .... mule2 memang la mega .. tunggu je la lepas pru .. semua jadi sampah! penbaziran duit rakyat akan berlaku sekali lagi
 

qai

Active+ Member
Joined
Nov 11, 2008
Messages
2,928
Reaction score
1
Points
25
mesti ramai org nnt..
sakit sket je gi klinik..
 

estacoco

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
7,542
Reaction score
25
Points
70
pak jib resmi wooo aritu (kalau ikut bunting laaa)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register