BTC USD 57,720.6 Gold USD 1,831.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

KJ & Pencalonan dari Rembau

KJ & Undi Pencalunan dari Rembau


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

AILA2002

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2008
Messages
8,094
Reaction score
326
Points
81
dari apa yang aku baca....mat ni macam tak dapat pencalunan dari kawasan dia sendiri untuk jawatan ketua pemuda....

Kalau Bibi puteri pun kena dah dgn kawasan dia sendiri tak calunkan...la ni agaknya KJ pun kena kut..apa pendapat korang?
 
Sponsored Post

DEKAN

Fun Poster
Joined
Oct 16, 2008
Messages
628
Reaction score
0
Points
10
maknanyer 'org dalaman' dah tahu cuma 'orang luaran' jer yang termakan kaki ampu hahahah :))


Moral: Ada uang semua jalan :D piece!
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
saya bukan warga Rembau...

so, tak berhak bersuara....:D
 

AILA2002

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2008
Messages
8,094
Reaction score
326
Points
81
aku bukan apa...masa pilihanraya hari tu lalu kawasan rembau..tgk banyak gak poster anak hantu ni kene koyak..

la ni kalu org dia sendiri tolak dia...malu oooo....
 

diniya

Active+ Member
Joined
Mar 14, 2008
Messages
2,575
Reaction score
0
Points
30
tak kuaso den nak layan waghih jari hantu sekor ni :p:p
 

sERaiTok

Active Member
Joined
Feb 11, 2008
Messages
1,850
Reaction score
0
Points
20
lantak kau la KJ... nk idup ko? nk mapus ko?
 

o_o2o_o3

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2007
Messages
3,979
Reaction score
144
Points
33
dari apa yang aku baca....mat ni macam tak dapat pencalunan dari kawasan dia sendiri untuk jawatan ketua pemuda....

Kalau Bibi puteri pun kena dah dgn kawasan dia sendiri tak calunkan...la ni agaknya KJ pun kena kut..apa pendapat korang?

ye ke ni? :-?:-?
 

utbahz

Active Member
Joined
Jul 1, 2008
Messages
1,969
Reaction score
7
Points
35
KJ kena muhasabah diri bebanyak la tu..Pesal la org jaki sgt ngan dia..Hmmm..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register