"Kite sayang kat sayang...

CG Sponsors




hiba86

Fun Poster
Joined
Aug 29, 2008
Messages
459
Reaction score
4
Points
15
Credits
0
"Kite sayang kat sayang...


1.Sblm kenal ngan ayang kite belajar pakai duit biasiswa,
lepas kenal ngan ayang, keluar mkn lagi nak mintak duit ngan emak kite.

2. Ayang ni tak la cun sngt, tapi kite tak pernah kutuk ayang
tak cun.Tapi kite yang hensem ni ayang lagi nak kutuk ngan member
dpn kite, kata kite tak hensem langsung. Eera Fazira lalu dpn
mata, kite diam je.Takut kalau puji kang ayang marah. Mat Indon duk dpn
Sogo
ayang gi ngorat time kite gi tandas. Siap mintak nombor tepon dpn
kite lagi.

3. Sblm kenal ngan ayang., kite tak pernah ade girlfriend.
Selepas ayang kenal ngan kite, genaplah koleksi ayang ada 20
boyfriend kesemuanya.Kite tak pernah marah ayang plagirl, dah tu
ayang kata kite cam sami buddha.

4. Pernah ayang tanya kalau ayang jatuh cinta ngan laki lain,
kite nak buat ape. Kite kate kite nak bunuh laki tu. Tapi bile kite
tanya kalau kite jatuh cinta kat pompuan lain, ayang nak buat ape, ayang
kata nak bunuh kite, emak kite, ayah kite ngan nenek kite.

5. Aritu ayang peluk kite kate nak sngt romen ngan kite, kite kata tak boleh,
dosa.
Ayang kate kite tak syang ayang. Pastu smlm ayang pakse kite romen ngan
kite.
Kalau tak ayang nak break ngan kite. Ok pukul 2 pagi kite sanggup bawak
motor sampai
Jalan Ampang nak beli kondom. Ayang kate saje je nak test kite, pastu marah
kite keji.
Kite diam je duk tepi akuarium... tengok ikan emas tngh romen.

6. Kite rosakkan headphone walkmen ayang, kite ganti satu
discman baru. Ayang rosakkan keta kite, ayang buat derk je.
 
Sponsored Post

putat76

Banned
Joined
Mar 25, 2008
Messages
4,909
Reaction score
1
Points
25
Credits
0
"Kite sayang kat sayang...


1.Sblm kenal ngan ayang kite belajar pakai duit biasiswa,
lepas kenal ngan ayang, keluar mkn lagi nak mintak duit ngan emak kite.

2. Ayang ni tak la cun sngt, tapi kite tak pernah kutuk ayang
tak cun.Tapi kite yang hensem ni ayang lagi nak kutuk ngan member
dpn kite, kata kite tak hensem langsung. Eera Fazira lalu dpn
mata, kite diam je.Takut kalau puji kang ayang marah. Mat Indon duk dpn
Sogo
ayang gi ngorat time kite gi tandas. Siap mintak nombor tepon dpn
kite lagi.

3. Sblm kenal ngan ayang., kite tak pernah ade girlfriend.
Selepas ayang kenal ngan kite, genaplah koleksi ayang ada 20
boyfriend kesemuanya.Kite tak pernah marah ayang plagirl, dah tu
ayang kata kite cam sami buddha.

4. Pernah ayang tanya kalau ayang jatuh cinta ngan laki lain,
kite nak buat ape. Kite kate kite nak bunuh laki tu. Tapi bile kite
tanya kalau kite jatuh cinta kat pompuan lain, ayang nak buat ape, ayang
kata nak bunuh kite, emak kite, ayah kite ngan nenek kite.

5. Aritu ayang peluk kite kate nak sngt romen ngan kite, kite kata tak boleh,
dosa.
Ayang kate kite tak syang ayang. Pastu smlm ayang pakse kite romen ngan
kite.
Kalau tak ayang nak break ngan kite. Ok pukul 2 pagi kite sanggup bawak
motor sampai
Jalan Ampang nak beli kondom. Ayang kate saje je nak test kite, pastu marah
kite keji.
Kite diam je duk tepi akuarium... tengok ikan emas tngh romen.


6. Kite rosakkan headphone walkmen ayang, kite ganti satu
discman baru. Ayang rosakkan keta kite, ayang buat derk je.

wakaka ayat hampa :)):)):))
 

o_o2o_o3

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2007
Messages
3,979
Reaction score
144
Points
33
Credits
0
Sayang membabi buta ni...
kalau aku dah hai hai bye bye la :D
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
78
Points
120
Credits
0
teringat kat ayat2.... sayang,sayang..sayang sayang sayang? sayang sayangggggg sayang..sayang sayang?? :))
 

fadel

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
Credits
0
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz...
xtau r nak komen pe...
aku taknak komen

haha dah terkomen ..!!! harhar har ahr tol le!!
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Credits
0
Ini bukan sayang... ini jadi hamba sayang....:mad::mad::mad::(scam
 

amira88

Legendary Member
Joined
Mar 5, 2008
Messages
12,032
Reaction score
12
Points
115
Credits
0
kalo syg sgt baik kawen jer ahhh
 

erDrAg00n

Moderator
Joined
Dec 22, 2007
Messages
13,729
Reaction score
5
Points
120
Credits
0
da abis ke cita nya???
rasa cam ayat tergantung je
 
Sponsored Post
Top
Log in Register