BTC USD 33,640.8 Gold USD 1,781.85
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kita yg Membesar 80an, 90an mesti ingat FLASHMAN n the gang!

tupat

Active+ Member
Joined
Nov 5, 2010
Messages
3,629
Reaction score
74
Points
30
hehehe...saja suka2 nak ajak rakan2 yg membesar ujung 80-an atau 90-an mesti simpan memori tentang superhero2 Jepang kegemaran kita seperti Satria Baja Hitam, Gaban, Ultraman Taro, Cybercop, Jetman, Maskman n so on..tapi pada aku ada satu yg xleh dilupakan tahap excited dan gabra punya syok duk layan iaitu FLASHMAN! layanzzzz....memori daun pisang nih..ekekeke:">:">

flashman3.jpg


52486-flashman_large.jpg


flashking.jpg


Jom Flashback sikit...hehehehe:">

http://www.youtube.com/watch?v=DjdpHKaB554

Buat melepas rindu, tonton kat sini..:">:">:D thx bro..
nah peminat flashman sekalian...ilang kan la rindu korng tu huhu

http://www.veoh.com/search/videos/q/flashman

SATRIA BAJA HITAM / SURIA PERKASA HITAM

http://www.youtube.com/watch?v=L6akmlEEQnc

CYBERCOP:">

http://www.youtube.com/watch?v=bqjBvyDQF6w

JETMAN

http://www.youtube.com/watch?v=Jd-ucY1E4Uw&feature=related

MASKMAN

http://www.youtube.com/watch?v=nqiqb8n-6IU&feature=related

TOMATOMAN:">:">

http://www.youtube.com/watch?v=-GruaW9nm10&feature=related

GABAN

http://www.youtube.com/watch?v=AfrEWVb6vyw

DASH YONKURO

http://www.youtube.com/watch?v=LpbUB3CRT9E

drama je kot takde komik cam superman. drama ni kuar time citer chips tgh popular

http://www.youtube.com/watch?v=iBKqwdxUH8U
 
Last edited:
Sponsored Post

qba437

CG Top Poster Club
Joined
Oct 20, 2008
Messages
32,537
Reaction score
92
Points
120
cycbercop tak nak layan ke TT..:D
 

tupat

Active+ Member
Joined
Nov 5, 2010
Messages
3,629
Reaction score
74
Points
30
CyberCop layan jugakk....tpi time tu aku dah besar sket dah...tapi still layan....hahahaha...teringat duk berebut2 ngan adek beradek amik kaler itu ini...kaler merah abg aku da cop, so aku cop kaler biru...kekekeke...layanzzz:)
 

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
CyberCop layan jugakk....tpi time tu aku dah besar sket dah...tapi still layan....hahahaha...teringat duk berebut2 ngan adek beradek amik kaler itu ini...kaler merah abg aku da cop, so aku cop kaler biru...kekekeke...layanzzz:)

sama ah cam aku dulu..
sbb aku abg so aku cop warna merah la..
siap rebut2 lg nk cop warna ape..
cite ni dulu aku tgk kat tv2 jam 4:30pm..

:D:D
 

tupat

Active+ Member
Joined
Nov 5, 2010
Messages
3,629
Reaction score
74
Points
30
sama ah cam aku dulu..
sbb aku abg so aku cop warna merah la..
siap rebut2 lg nk cop warna ape..
cite ni dulu aku tgk kat tv2 jam 4:30pm..

:D:D

perghhh bro siap ingat lagi tv n time...aku langsung x ingat..hehe...haah selalu merah ketua kan, so abg mesti dapat yg merah...xpala kita adek kena beralah:(:)D
bila tgk video ni terimbau zaman kanak2 dulu....masyukkkk:">:">
 

qba437

CG Top Poster Club
Joined
Oct 20, 2008
Messages
32,537
Reaction score
92
Points
120
yang aku ingat..mak aku sebat adik aku sebab tak buat keje skolah..pasal nak tengok kamen rider..
 

MoshedFX

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Nov 15, 2007
Messages
8,374
Reaction score
89
Points
70
last2..aku jugak jadi warna hijau cybercop..flashmen aku lupa dah kaler apa...

siap kna marah episode akhir tak tolong rekod VHS..adosss
 

endingman86

Legendary Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
11,492
Reaction score
61
Points
120
hahahaha.........mengimbau kenangan sungguh.....awat tak letak jetman sekalik,takpun cybercop...kekekke
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register