BTC USD 57,878.3 Gold USD 1,794.67
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kisah Sedih Rumah Di Tingkat 60

k_barus

Fun Poster
Messages
536
Joined
Nov 12, 2009
Messages
536
Reaction score
45
Points
20
Ada tiga orang sahabat si A, si B dan si C, yang
tinggal serumah di sebuah apartment setinggi 60
tingkat. Pada suatu petang setelah tamat bertugas
mereka ini telah kembali dari bertugas untuk pulang ke
rumah.

Dilihatnya ramai orang sedang berkerumun di depan lif.
Rupanya elektrik padam dan lif tidak berfungsi....

si A : Macamana ni...rumah kita lak atas sekali?
si B : Aduhhhh...bikin bingung kepala, nak panjat
tangga larat ke..?
si C : Aku rasa baik kita panjat tangga aje...kita pun
tak tahu bila agaknya elektrik ada balik
si A : Aku ada satu idea, kita panjat tangga sambil bercerita,
tapi kita kena bercerita yang sedih aje, sebab kalau
kita buat cerita lawak...kita akan terasa sesak nafas
sebab kita ketawa...biar kita serius dengar cerita.

Mereka pun bersetuju, so mereka mulalah melangkah kaki
memanjat tangga untuk ke tingkat 60. si A mula
bercerita....

si A : Aku masa kecil punyalah sedih dalam sejarah
hidupku...aku membesar tanpa bapa, bapaku meninggal
semasa aku dalam kandungan, dari kecil aku....bla bla
bla bla bla.....

Punya la sedih mereka mendengar cerita si A hingga
meleleh leleh...sedar tak sedar mereka dah sampai kat
tingkat 20. Mereka berhenti sekejap bukannya kerana
penat tapi berhenti untuk lap air mata...kemudian
mereka kembali memanjat sambil si B pula bercerita....

si B : Sejarah hidup aku lagi sedih, semasa umur aku 5
tahun kedua ibu bapaku meninggal dalan kemalangan
jalanraya...aku dibesarkan oleh abang sulung ku saja
yang pada tu berumur 15 tahun. Abang sulung ku tak
bersekolah dan dia bekerja untuk menyara aku adik
beradik seramai 4 orang...bla bla bla bla......

Sekali lagi mereka bertiga meleleh sedih....punyalah
lama cerita si B dengan tak sedar mereka dah sampai ke
tingkat 55. Hanya 5 tingkat aje lagi... sambil
melangkah memanja! t tangga yang ketingkat 56, si C mula
menyampuk

si C : Alaaaaaa...korang punya cerita tak sedih
lagi...cerita aku lagi sedihhhh punya.
si A : kau ada sejarah hidup sedih juga ke...? si C :
emmmm...mungkin hari ini dalam sejarah...
si B : cerita aje le...kita dah tinggal 4 tingkat je
lagi
si C : aku sedih kerana...KUNCI RUMAH KITA AKU
TERTINGGAL DALAM KERETA.... UWAAAAAA
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
dah ada dah nie
 

misternine

Fun Poster
Messages
193
Joined
Nov 9, 2009
Messages
193
Reaction score
0
Points
10
mmg sedih...
pasni pasti ade adegan marah lak..
hahaha
 

mustopa_a

Legendary Member
Messages
12,098
Joined
Apr 9, 2008
Messages
12,098
Reaction score
73
Points
120
hahahahaha.. ade juga kena campak ke bawah ..
 

ah fan

Super Active Member
Messages
8,148
Joined
Oct 29, 2009
Messages
8,148
Reaction score
28
Points
70
dh ada ni..tp layan je..penat TT copy paste..hehe
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register