Kisah Malam Pertama...

CG Sponsors




EncikEx

Legendary Member
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,047
Reaction score
94
Points
120
kalau dah ada bley delete... :))



Seorang lelaki bernama Amat yang baru saja menjalani malam pertama bersama isteri barunya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada seorang sahabatnya, Mohd. Jamil.

"Wah, gila juga! Ternyata memang benar," ujar Amat. "Kebiasaan yang sering kita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin."

"Maksud kau? Sebenarnya apa yang berlaku semalam?" si Mohd. Jamil ingin tahu.

"Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku suka melanggan perempuan?."

"Ha'ah. Tapi bukan ke kau kata dah insaf dah, nak taubat selepas berkahwin?"

"Memang la. Tapi aku tersilap buat something semalam."

"Ye ke? Apa yang kau dah buat?"

"Kau tau, masa malam pengantin semalam, setelah selesai melakukan hubungan, dalam keadaan mamai, tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteri aku."

"Wah, gila kau??!" Mohd. Jamil terperanjat.

"Bukan aku sengaja! Dah benda nak terjadi, nak buat macamana.." jawab Amat dengan muka mencuka.

"Habis, bagaimana? Isteri kau marah ke?"

"Itulah masalahnya," Amat menjawab. "Dalan keadaan separuh sedar dia menjawab, 'Terima Kasih Bang, datang lagi ya'...!"
 
Sponsored Post

polong

Active+ Member
Joined
May 22, 2008
Messages
3,818
Reaction score
17
Points
25
dh ada..dlm mastika...:D:D
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
655
Points
161
dah ada...untuk ulang tayang, boleh le
 

nonama

Active Member
Joined
Jul 23, 2007
Messages
1,715
Reaction score
1
Points
25
dah lama dah ni~ tp mmg lawaks r... huhuhu~
 

mesir

Active+ Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
3,939
Reaction score
55
Points
35
hahhaa dua dua kantoi la tu.. :D:D:D

ps: x bace mustika ler :p:p
 

azrine

Legendary Member
Joined
Jul 22, 2008
Messages
14,535
Reaction score
560
Points
166
kalau dah ada bley delete... :))



Seorang lelaki bernama Amat yang baru saja menjalani malam pertama bersama isteri barunya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada seorang sahabatnya, Mohd. Jamil.

bla...

bla...

bla..
just nak tanya..si Amat nie dah kawin ker sebelum nie...:-?

coz nie citer pasai isteri barunya..citer pasai isteri lamanya ader dak???


:eek::eek::eek::eek::)):)):)):))

:)cgrock
 

fanlee

Legendary Member
Joined
Jul 31, 2008
Messages
14,022
Reaction score
12
Points
115
dah pernah bace tp tak ingat kat mana dah
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Sekali isteri pernah carik makan jugak lah.....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register