Kisah kerajaan sepenggal di jepun

CG Sponsors




g-man

Active+ Member
Joined
Jan 16, 2011
Messages
3,824
Reaction score
335
Points
41
Hampir sama

Part menteri kewangan jd PM Jepun tu xberlaku la

Part kerjasama dgn parti agama

Dh berlaku di Malaysia

Mcm sama jln cerita
 
Sponsored Post
Joined
Jun 13, 2019
Messages
1,083
Reaction score
34
Points
30
bukan SPR je... suma kedudukan strategik agensi k'jaan diisi geng diaorg.. AG, SPRM etc... mmg rasanya jadi k'jaan selama2nya PH nih selagi rakyat tk memberontak.... masa tuh nanges air mata darah pun tak guna dahh...
Kan. PH boleh penjarakan pemimpin utama pembangkang. Jgn harap pru depan dpt kat Pas atau umno
 

mrd

Active+ Member
Joined
Aug 14, 2011
Messages
3,021
Reaction score
128
Points
33
jika masih kekal mahathir sebagai PM, maka tak mustahil BN kembali berkuasa pada PRU15.
pokoknya rakyat mahukan perubahan. tetapi mahathir tidak mampu membawa perubahan.
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,164
Reaction score
1,531
Points
596
jika masih kekal mahathir sebagai PM, maka tak mustahil BN kembali berkuasa pada PRU15.
pokoknya rakyat mahukan perubahan. tetapi mahathir tidak mampu membawa perubahan.
Kalau tengok dua dua

Bn dan ph

2 kali lima

Gst dan sst

Cuma harap pru akan datang

Datang kerajaan yang lebih baik dari bn dan ph

Atau bagi balik kat british:eek::eek::eek::)):)):))
 
Joined
Jun 13, 2019
Messages
1,083
Reaction score
34
Points
30
jika masih kekal mahathir sebagai PM, maka tak mustahil BN kembali berkuasa pada PRU15.
pokoknya rakyat mahukan perubahan. tetapi mahathir tidak mampu membawa perubahan.
Mustahil BN menang PRU15. Akaun BN akan dibeku. Mana nak dpt fund utk bertanding?? Ni kelemahan BN.
 

Metamorfosis

Active+ Member
Joined
Jul 11, 2013
Messages
3,780
Reaction score
72
Points
40
Malaysia unik tukang masak boleh jadi menteri pertahanan...jepun pon tepuk dahi.
 

balang

Super Active Member
Joined
Aug 28, 2009
Messages
7,410
Reaction score
64
Points
70
sejarah tidak pernah menipu..den suka juga baca buku2 geng2 the patriot ni..entah camna leh minat geopolitik padahal dulu sejarah paling fail..haha
 

apoeki

Active+ Member
Joined
Aug 7, 2012
Messages
4,987
Reaction score
193
Points
33
Kan. PH boleh penjarakan pemimpin utama pembangkang. Jgn harap pru depan dpt kat Pas atau umno
x kn nk jadi bodoh bt kali ke-2:eek:
ko x ingt ker apa abg non ckp kt masjid negara thn 98 "sapa bodoh?":-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register