BTC USD 43,018.7 Gold USD 1,748.68
Time now: Jun 1, 12:00 AM

kisah dalam lif

tuksidang

Banned
Joined
Jul 26, 2008
Messages
4,972
Reaction score
462
Points
41
ketika saya baru masuk ke lift, sorang wanita masuk dan menekan butang '2' dan kemudian butang '4', manakala saya lak menekan butang '18' untuk ke tingkat 18. lift pun naik la dan berhenti di tingkat '2', tp wanita tue tak keluar. kemudian lift berhenti pulak di tingkat '4', tp wanita tue pun tak keluar juga dan lift pun mula naik. maka bertanyalah saya pd wanita tue, "akak(sbb nampak cam tua dr saya) dah terlepas tingkat yg akak nak naik.." "ooo.. saya nak ke tingkat 24", jawabnya selamba.."tp td akak tekan butang '2' dan '4'" tanya saya lagi tak puas ati.. "astaga!!! nilah akibatnya kalau terlalu lama bekerja dgn kalkulator"sambil menggaru kepala...
 
Sponsored Post

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,886
Reaction score
8,267
Points
716
miahahahaha :))

**pinjam gelak masta rockstar
 

ikscentre

Super Active Member
Joined
Jun 14, 2008
Messages
7,905
Reaction score
1
Points
65
kekkeke...
cmtu pun ade ek..
 

Rizza

Active+ Member
Joined
Jul 11, 2008
Messages
2,560
Reaction score
7
Points
25
hahah
kalau aku dlm tu mesti sakit jantung thn gelak
 

Rizz one

Active+ Member
Joined
Jul 7, 2008
Messages
3,931
Reaction score
42
Points
30
wakakakakaakaa..............fenin.....fenin
 

shah9744

Active+ Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
4,710
Reaction score
1
Points
25
mcm2 hal...klw ramai la org mcm ni boleh rosak butang lif tu...:)):))
 

umairah

Fun Poster
Joined
Nov 5, 2008
Messages
112
Reaction score
0
Points
10
hehe..keje byk tekan calculator rupenya leh jdi gtu..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register