BTC USD 63,586.9 Gold USD 2,324.77
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kisah benar wanita kandung anak jin di Terengganu

Jin dlm air
3698235-B-3900-4-DCD-A639-600-C8-AD7-E3-A9.jpg
 
Sponsored Post

Jin memang ada di mana-mana pun sebab jumlahnya lagi ramai dari manusia
jin lg maju dari kita. sy bnyk dgr mcm tu la.

p/s :

sy pernah dipesan, kalau nak merasai alam yg ghaib, kelebihan2, hati kena bersih, lisan dan hati kena selalu brzikir nama Allah . InsyaAllah, dengan Izin Allah, Allah akan kurniakan.

Tapi, kena ingat, apa yang diberi, semuanya adalah UJIAN. ramai yang sangkut part sini.
 
Last edited:
Masyarakat Malaysia memang suka perlekehkan ustaz yang berkongsi ilmu berkenaan jin.
Ustaz tipu le, ustaz tahyul le, mana ada jin zaman digital le….
Bila ahli keluarga hilang kat hutan, cari tak jumpa2 pandai pula cari ustaz untuk ikhtiarkan.
Macam kes kat Melaka hari tu, seorang non Muslim warga emas hilang kat bukit belakang rumah, pandai pulak cari ustaz.
 
Allah SWT berfirman, "Dan (ingatlah) ketika Kami berfirman kepada para malaikat, “Sujudlah kamu kepada Adam!” Maka mereka pun sujud kecuali Iblis. Dia adalah dari (golongan) jin, maka dia mendurhakai perintah Tuhannya. Pantaskah kamu menjadikan dia dan keturunannya sebagai pemimpin selain Aku, padahal mereka adalah musuhmu? Sangat buruklah (Iblis itu) sebagai pengganti (Allah) bagi orang yang zalim." (QS Al-Kahfi ayat 50)

jin kena respek kat manusia 🤭 ..jadi jgn takut pd jin...takut je pd Allah Taala
 
Allah SWT berfirman, "Dan (ingatlah) ketika Kami berfirman kepada para malaikat, “Sujudlah kamu kepada Adam!” Maka mereka pun sujud kecuali Iblis. Dia adalah dari (golongan) jin, maka dia mendurhakai perintah Tuhannya. Pantaskah kamu menjadikan dia dan keturunannya sebagai pemimpin selain Aku, padahal mereka adalah musuhmu? Sangat buruklah (Iblis itu) sebagai pengganti (Allah) bagi orang yang zalim." (QS Al-Kahfi ayat 50)

jin kena respek kat manusia 🤭 ..jadi jgn takut pd jin...takut je pd Allah Taala
betul tuan ...👍
 
jin lg maju dari kita. sy bnyk dgr mcm tu la.

p/s :

sy pernah dipesan, kalau nak merasai alam yg ghaib, kelebihan2, hati kena bersih, lisan dan hati kena selalu brzikir nama Allah . InsyaAllah, dengan Izin Allah, Allah akan kurniakan.

Tapi, kena ingat, apa yang diberi, semuanya adalah UJIAN. ramai yang sangkut part sini.
betul tuan... ramai yang sangkut tak leh balik... kawin ngn belah sana. Arwah makcik wife pun... kena jugak... tapi mujur dihantar pulang. Perkampungan diorang belakang rumah dia je kot
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register