Kiram: 400 lagi askar Sulu tiba di Sabah

CG Sponsors




agenloan

Active+ Member
Joined
Oct 17, 2011
Messages
4,242
Reaction score
50
Points
35
MANILA - Lebih 400 pejuang sukarela pengikut Kiram dikatakan tiba di Lahad Datu, Sabah bagi mengukuhkan lagi legasi pasukan keselamatan diraja.

Jurucakap Kiram, Abraham Idjirani berkata, pejuang mereka semuanya bersenjata tiba di pantai timur Sabah melalui dua kumpulan berlainan di antara 30 Mac dan 5 April lalu.

“Mereka mahu meneruskan perjuangan pengikut Kiram yang lain di Malaysia walaupun terpaksa melanggar peraturan hak asasi Malaysia,” katanya dipetik Philipine Headline News.

Sehingga kini Agbimuddin Kiram menjadi buruan pasukan keselamatan Malaysia.

Sinar Harian
 
Last edited:
Sponsored Post

agenloan

Active+ Member
Joined
Oct 17, 2011
Messages
4,242
Reaction score
50
Points
35
Berani diorang datang lagi, rasanya ni provokasi saja, nak bagi huru-hara masa mengundi nanti
 
Last edited:

abangbeca

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jan 26, 2009
Messages
8,704
Reaction score
155
Points
73
Sembang jer lebih kiram nih...sj ckp mcm nih x nk bg moral depa down....puiihhh
 

abangbeca

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jan 26, 2009
Messages
8,704
Reaction score
155
Points
73
Malaysia pun leh ckp dlm media...kami dah tgkap 400 org sulu bersenjata di sabah....
 

Bro_Izantie

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
927
Points
161
memang leher nak mintak kena semelih
 

aizaf

Active Member
Joined
Oct 17, 2007
Messages
2,293
Reaction score
0
Points
20
adu sembang lebih jer ni
 

exofx

Legendary Member
Joined
Aug 20, 2011
Messages
18,750
Reaction score
545
Points
161
lain lah datang dengan kapal selam atau jet stealth, baru si kiram boleh sembang.
 

boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,564
Reaction score
279
Points
131
aik datang lagi?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register