BTC USD 51,772.4 Gold USD 1,683.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

kira2nyer macam transformer ler ni...

CG Sponsors




Sponsored Post

rafina_80

Active+ Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
yang waja tu nampak ganasz gak..klu ada jual ni baguz gak..sure org dah tak berani nak merempit lagi dah, nanti kena kejar dgn transformer ni..polis pun pakat beli banyak2 coz senang nak kejar penjenayah..
 

hazualuv

Legendary Member
Joined
Jan 29, 2008
Messages
10,128
Reaction score
11
Points
115
yang waja tu nampak ganasz gak..klu ada jual ni baguz gak..sure org dah tak berani nak merempit lagi dah, nanti kena kejar dgn transformer ni..polis pun pakat beli banyak2 coz senang nak kejar penjenayah..
dah sah da...aku rase rafina ni suke tengok kartun ni...tu yang imaginasi die tu tahap gaban...hehehheee:)) :)) :)) :p
 

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,268
Reaction score
526
Points
176
alamak! terkencing la plakkk :))


(tangki petrol terbukak daa...)
 

Attachments

pakli

Fun Poster
Joined
Feb 18, 2007
Messages
833
Reaction score
1
Points
15
aku suke tang waja tu.. ganazz giler..
 

irsaffy

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2007
Messages
42,957
Reaction score
268
Points
131
Semua nih sedara mara moneymaker3000 ker??:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register