BTC USD 49,096.1 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kilang western digital sarawak ditutup jejaskan 1500 pekerja

tesco

Permanently Banned - Multiple ID
Messages
344
Joined
Nov 9, 2008
Messages
344
Reaction score
2
Points
15
Sebuah lagi lagi di Sarawak ditutup ...kilang ini terlibat dalam plantation....apa dah nak jadi dengan ekonomi la ni..kesian kat 1500 orang pekerja tu:">
 
Sponsored Post

sconsult

CG Top Poster Club
Messages
22,646
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
Pak Lah kata Malaysia tidak mengalami kesan pada kemelesetan ekonomi. Mungkin dia 'ngigau' !
 

sokia

Legendary Member
Messages
16,257
Joined
Dec 18, 2007
Messages
16,257
Reaction score
5
Points
115
huhuhuh...lagi apa dia ckp bro???
 

sbwmali

Fun Poster
Messages
785
Joined
Jun 25, 2008
Messages
785
Reaction score
1
Points
15
bahang makin terasa...
kesian kat die org.
 

metaaura

Super Active Member
Messages
6,737
Joined
Feb 25, 2007
Messages
6,737
Reaction score
3
Points
65
tapi tuan tanah ni pun ngigauu.. salah tempat daa...

tapi kesian betull
 

ARIFFX

Legendary Member
Messages
12,037
Paid Membership
Joined
Mar 27, 2008
Messages
12,037
Reaction score
159
Points
123
western digital ada prob ke?

dulu kilang tu komag punye kan? sarawak campus-- KSO.
dulu aku kerja katcampus johor..
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Sebuah lagi lagi di Sarawak ditutup ...kilang ini terlibat dalam plantation....apa dah nak jadi dengan ekonomi la ni..kesian kat 1500 orang pekerja tu:">

Ko nak iklan apa nie Bro? :eek::eek::eek:
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Ada forumer kat sini yang terlibat....
So pastikan fakta anda tepat yer...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register