Kia Spectra Novus 2005

CG Sponsors




adi716

Freshie
Joined
Dec 19, 2008
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
Harga hanya RM 30,000 Neg.

Warna hitam tahun 2005 Novus edition.
Full accessories, side mirror signal, leather seat, skirting, Clarion CD Changer.

Saya servis hanya dia Kia
Minyak hitam hanya pakai synthetic
Bahagian dalaman dalam keadaan sangat baik.

Nak jual sebab company nak kasi kereta.
 
Sponsored Post

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,277
Reaction score
1,211
Points
221
wah...gambar please...gambar gambar...aku minat gak nih kia novus...... area mana nih????
 

Zul.H

Active+ Member
Joined
Dec 5, 2007
Messages
2,754
Reaction score
21
Points
25
berapa leh buat loan?..

kawan saya ada gak nak jual kete macam ni...dalam 28 K..

pas tu adalah buyer nak beli, bleh buat loan 28 K..int agak tinggi dalam 4.8 %..pastu dalam 7 taun loan...kira2 bulan2 kena bayar dalam RM dekat2 400.00...

last2 buyer tuh amik yg baru..pasal skrang kan ada promosi KIA..0 d/p...0 int...dan plak, 12 thn period...bayar bulan dalam 446 saja....

huh..meleepas...


Whatever pun, gut luck for ur sales..
 

orange76

Super Active Member
Joined
Aug 12, 2008
Messages
6,658
Reaction score
5
Points
65
kalau ada gambar menarik ni!
 

papabear202002

Fun Poster
Joined
Nov 26, 2007
Messages
191
Reaction score
0
Points
10
salam bro.jgn lupa appointment kite jumaat nih..xsangka kat sini pun boleh jmp.kecik betul dunia..:D
shahrul
 

PiYuk

Active+ Member
Joined
Sep 15, 2008
Messages
3,916
Reaction score
4
Points
25
dah jual ke kete ni?
 

roziex

Active Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
1,825
Reaction score
273
Points
41
gambar kereta takde ker bro?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register