BTC USD 19,990.6 Gold USD 1,706.72
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Khidmat Pembukaan Akaun Saham Dengan Bursa Saham Kuala Lumpur | BSKL

triovilo

Freshie
Messages
21
Joined
Nov 28, 2016
Messages
21
Reaction score
0
Points
3
Elakkan diri anda ditipu!:(scam
Mula belajar mengawal dan menguasai pasaran saham secara professional

Ramai orang yang rasa nak main saham,tapi tak cukup modal dan takut rugi.Kononnya jual beli saham ini memerlukan modal yang tinggi dan juga berisiko tinggi.Tetapi ada juga yang bijak mengambil peluang untuk belajar bermain saham dengan berani mengambil risiko dan menerima hakikat diatas kerugian sendiri.

ADAKAH ANDA MERASAKAN RUGI YANG ANDA TANGGUNG SENDIRI ADALAH LEBIH MENGECEWAKAN BERBANDING RUGI DITIPU ORANG?

Bagi kami kerugian yang pernah kami rasa semasa proses belian dan jualan saham/stock/warrant adalah lebih berbaloi ditanggung daripada kerugian yang dirasakan semasa ditipu dengan janji-janji manis.

Bagi yang tiada ilmu tentang saham,tentu terlepas pandang perkara ini.Disebabkan itu pihak kami merasakan pentingnya bagi setiap individu untuk mendapatkan panduan saham terbaik sebelum membuat keputusan membeli atau menjualnya dan anda dapat membuat proses belian dan jualan dengan sendiri dengan lebih efisien dan tenang.Tiada lagi "ah,aku dah kena tipu la" , "menyesalnya aku invest dalam program investment *@#$^" . Percayalah proses untuk menjadi kaya tidak sesenang seperti yang dijanjikan.Hanya dengan ilmu,kerja keras dan masa yang diluangkan mampu membantu anda menjadi seorang yang berjaya dan kaya.

Oleh itu,pihak kami menyediakan perkhidmatan pembukaan akaun CDS dengan bank-bank yang terpilih yang berdaftar dibawah Bursa Saham Kuala Lumpur | BSKL .Bagi yang tidak mempunyai masa,benarkan pihak kami membantu anda dengan memberikan khidmat pembukaan akaun dan khidmat nasihat mengenai saham-saham yang berpontensi untung untuk dibeli​

Dengan khidmat nasihat yang diberikan kami yakin anda dapat meminimakan risiko yang anda hadapi.

Dapatkan khidmat kami seperti :
- Pembukaan akaun CDS
- Nasihat tentang pasaran saham
- Analisa saham

Yuran perkhidmatan adalah sangat berpatutan,sila hubungi @ email :

Trio Vilo Marketing & Services
Level 3 & 4, Wisma Suria
Jalan Teknokrat 6, Cyber 5
63000 Cyberjaya Selangor
Office : 03-8314 3245
Fax : 03-8314 3388
HP : 013-2596949
[email protected]
 
Last edited:
Sponsored Post

mrkiey

Fun Poster
Messages
608
Joined
Dec 9, 2011
Messages
608
Reaction score
12
Points
15
pm tepi fee utk buka trading acc dgn maybank security. Aku dah cuba sendiri tp mekbenk kata aku ada hutang dgn dia. Dalam ccris x de pun
 

yongyap

Active+ Member
Messages
3,613
Joined
Nov 4, 2009
Messages
3,613
Reaction score
288
Points
41
baru jer bukak akaun CDS dgn bimb dan malacca securities
2 acc sekali bukak adeh...
 

triovilo

Freshie
Messages
21
Joined
Nov 28, 2016
Messages
21
Reaction score
0
Points
3
pm tepi fee utk buka trading acc dgn maybank security. Aku dah cuba sendiri tp mekbenk kata aku ada hutang dgn dia. Dalam ccris x de pun

Tuan boleh whatsapp saya di 0132596949- Fakhri ,Saya tak boleh nak PM sbb akaun masih newbie kat CG ni :D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register