BTC USD 19,082.3 Gold USD 1,643.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Khidmat Masyarakat ,promosi baju sekolah Diskaun 25%,+10% untuk tabung kebajikan CG

putat76

Banned
Messages
4,909
Joined
Mar 25, 2008
Messages
4,909
Reaction score
1
Points
25
10% dari hasil jualan akan didermakan kepada tabung kebajikan CG
Tempahan baju sekolah jenama CANGGIH Diskaun 25% untuk semua tempahan

Promosi akan berakhir pada 20 ramadhan
cepat sebelum terlambat


berikut adalah senarai harga sebelum potongan 25%

img-827141722-0001.jpg

back-1-1.jpg



Promosi akan dibuka semula selepas 1 February 2009
 
Last edited:
Sponsored Post

aris

Active+ Member
Messages
3,402
Joined
Feb 8, 2008
Messages
3,402
Reaction score
3
Points
25
Good bisness bro....Good luck....aku nak order selai dua tu nanti..
 

putat76

Banned
Messages
4,909
Joined
Mar 25, 2008
Messages
4,909
Reaction score
1
Points
25
Good bisness bro....Good luck....aku nak order selai dua tu nanti..

boleh bro takde halnya :D :D :D
promosi ni cuma sampai akhir puasa je
lepas hari raya dah kena hantar pada customer
 

putat76

Banned
Messages
4,909
Joined
Mar 25, 2008
Messages
4,909
Reaction score
1
Points
25
Rakan Kongsi Diperlukan Segera

kepada sesiapa yang selalu berurusan dengan pihak sekolah
dijemput untuk menjadi rakan kongsi bagi pemasaran baju sekolah jenama Canggih
tugas rakan kongsi hanya akan mengambil order dari pihak sekolah dan menguruskan pembelian dan pengedaran sahaja
pihak kami akan berurusan dengan pihak sekolah dari segi kelulusan menjual dan mengedar
segala surat kebenaran dari Kementerian Pendidikan dan Jabatan Pendidikan ada pada pihak kami
sesiapa yang berminat sila sms nama dan kawasan anda di no 013 3585411

terima kasih :)
 
Last edited:

putat76

Banned
Messages
4,909
Joined
Mar 25, 2008
Messages
4,909
Reaction score
1
Points
25
Orang ramai masih belum berminat rasanya nak beli baju sekolah anak
mungkin tengah memikirkan harga minyak yang nak turun bulan depan kot :D :D :D
 

aris

Active+ Member
Messages
3,402
Joined
Feb 8, 2008
Messages
3,402
Reaction score
3
Points
25
Bro....saya mau beli CP-004 size 24 - 2 helai, seluar panjang sek rendah. tlg kirakan kos + pos dan sms saya 0127051525. Pos segera boleh tak...(seluar anak aku dah teruk na ni)...lepas saya transfer payment ler poslaju terus esoknya..mau pakai segera..
 
Last edited:

aris

Active+ Member
Messages
3,402
Joined
Feb 8, 2008
Messages
3,402
Reaction score
3
Points
25
kasi up sket baju sekolah....
 

putat76

Banned
Messages
4,909
Joined
Mar 25, 2008
Messages
4,909
Reaction score
1
Points
25
upload terbaru besok
borang tempahan

to bro aris
benda ni kena order dulu la:D
 
Last edited:
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register