To Sell Khidmat Bayar Saman & Rayuan Di Traffik KL

CG Sponsors




ssuratan

Fun Poster
Joined
Oct 28, 2008
Messages
150
Reaction score
0
Points
10
Khidmat Bayar Saman Di Traffik KL
Bg sesiapa yg takde masa atau takut sbb ada waran tangkap.

sila pm aku... sila2 blh pm kat ym senang sikit.

Boleh tlg buat surat rayauan sekali.

bayarlah saman sebelom anda dicekup heheheh:D


:)paid:)paid:)paid:)paid:)paid:-?

p/s ; aku jugak ada jual cd rom panduan lengkap memulakan bisness dari rumah, pos dan internet. cd rom dijual pd harga RM30
minat pm pm pm pm kat ym ok :D

selamat maju jaya.:)cgrock

Ops Warta pesalah trafik Isnin
KUALA LUMPUR 14 Nov. - Polis sedang memburu 96,000 orang pesalah trafik yang gagal membayar saman menerusi Ops Warta 7 termasuk mengesan mereka dari rumah ke rumah dan pejabat mulai Isnin ini.



KUALA LUMPUR 10 Nov. - Nilai kompaun bagi saman trafik tertunggak di seluruh negara kini mencecah RM1.2 bilion meliputi pelbagai kesalahan.

Menurut Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan, jumlah itu meliputi pesalah yang dikenakan tindakan waran tangkap dan juga saman ke atas pesalah trafik yang belum dikemas kini alamat masing-masing.

Katanya, semakan yang dibuat di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) mendapati kebanyakan pesalah trafik itu tidak mempunyai alamat terbaru.

Sehubungan itu, beliau memberitahu, polis sedang bekerjasama dengan JPJ bagi mengemas kini data-data terkini pengguna jalan raya.

"Langkah ini dibuat bagi mengelakkan rungutan pesalah trafik terutama mereka yang gemar memberi alasan tidak tahu-menahu mengenai saman trafik kerana telah berpindah," katanya.
 
Last edited:
Sponsored Post

chai

Banned
Joined
Jan 20, 2008
Messages
2,251
Reaction score
0
Points
20
klu total saman rm 3k boleh dapat kurang brape bro?
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,110
Reaction score
690
Points
166
saman ops sikap leh kurang tak dari 300? speeding
 

adil2604

Super Active Member
Joined
Jun 13, 2008
Messages
7,146
Reaction score
153
Points
73
kalau bayar dkt ko saman tu jadi kurang banyak ker???upah ko lak..???
 

ssuratan

Fun Poster
Joined
Oct 28, 2008
Messages
150
Reaction score
0
Points
10
boleh la kurang... kira berbaloi la
upah duit minyak jer.

Pengguna perlu semak sendiri saman trafik



KUALA LUMPUR 11 Nov. - Orang ramai diminta mengambil inisiatif sendiri untuk menyemak saman dari semasa ke semasa tanpa perlu bergantung kepada notis saman yang dikeluarkan polis.

Ketua Trafik Pasukan Bukit Aman, Senior Asisten Komisioner II Aziz Yusuf berkata, mereka boleh menyemak saman melalui beberapa kaedah termasuk di kaunter-kaunter pembayaran saman trafik di semua Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK), Internet dan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS).

"Dengan wujudnya pelbagai kaedah menyemak saman jadi tiada wujud alasan lagi bagi pesalah-pesalah trafik untuk tidak membayar saman.

"Kami tidak akan teragak-agak mengambil tindakan tegas kepada mereka yang gagal membayar saman," katanya ketika dihubungi disini hari ini.
 
Last edited:

ssuratan

Fun Poster
Joined
Oct 28, 2008
Messages
150
Reaction score
0
Points
10
ermmm opsss sikap yer ...
wait2 , nnti wa check k...
 

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,375
Reaction score
59
Points
120
Mcm nie punya servis pun ada erk, bagus btul... ;)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register