Khasiat Susu Kuda ^_^

CG Sponsors




azimlife

Super Active Member
Joined
May 31, 2007
Messages
9,619
Reaction score
151
Points
73
ermm...
wa bukak thread ni coz nak bagi korang info & nak bertanya tentang khasiat lain yg berkaitan susu kuda..
sebelum n, wa dpt info dr member wa yang mempunyai anak sedara yg menghidapi penyakit leukimia..
pakcik dia telah terjumpa dgn warga emas yg memberi semangat & nasihat supaya pak ciknya tidak berputus asa..
jadi warga emas tersebut telah mencadangkan pak cik dia memberi susu kuda asli (tidak mempunyai bahan campuran) kepada anaknya..
setelah anaknya minum dalam jangka masa 3-4bulan susu kuda,alhamdulillah penyakit tersebut telah tiada lagi.
Ini mengejutkan doktor yang merawat anak buah dia.
Mungkin korang ada lagi info yg berkaitan susu kuda yg boleh dikongsi bersama..
:)cgrock
 
Sponsored Post

azimlife

Super Active Member
Joined
May 31, 2007
Messages
9,619
Reaction score
151
Points
73
Informasi lebih lanjut yang diterima tentang khasiat susu kuda liar adalah sebagai berikut :

* Menyembuhkan penyakit TBC, asma, lumpuh, reumatik, diabetes, ginjal, talesemia, anemia, types, kanser darah, menurunkan kolesterol dan paru - paru berair.
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Kat mana nak beli susu kuda tu?
 

walaukana

Active Member
Joined
Dec 7, 2007
Messages
1,132
Reaction score
3
Points
25
hmm bagus jugak susu kuda ni, boleh menyembuhkn penyakit berbahaya.
 

azimlife

Super Active Member
Joined
May 31, 2007
Messages
9,619
Reaction score
151
Points
73
wa citer betul ni...
apa yg wa citer kat atas mmg kisah benar...
anak buah dier mmg hidup lagi weii...
ntah...x salah aku kat kl la gak...
x pun amik jer susu kuda yg wat equestrian tuh huhuhu....:D
 

EncikEx

Legendary Member
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,047
Reaction score
94
Points
120
mana bley beli susu kuda ni ?
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
maik ai susu kuda..nati besar mcm kuda hehehhe
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
aku bukak thread ni pun sb nak tau ada x member CG yg jual susu kuda...bukan minyak kuda atau susu kambing tau..!!
So sapa yang jual susu kuda kat CG? :-?
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Jul 1, 2008
Messages
30,634
Reaction score
1,392
Points
201
huhuh ramai manusia dunia ni perangai mcm lembu sebb minum susu lembu ..la ni pernagai mcm kuda plak .. hahaha masak!
 
Sponsored Post
Top
Log in Register