Khasiat Ginkgo Biloba

CG Sponsors




pawangpc

Active Member
Joined
Feb 4, 2010
Messages
1,085
Reaction score
0
Points
20


Nak jadi pintar seumur hidup? Sekarang tidak sukar lagi. Tak perlu bertapa tujuh hari tujuh malam. Kini tersedia satu cara baru agar otak tetap tajam sampai tua.
Cari ginkgo biloba selagi usia belum telanjur uzur. Ginkgo biloba vitamin otak yang dipetik dari daun pohon purba di Abad ini.
Kenapa ginkgo biloba? Sebab daun purba ginkgo biloba menyimpan bermacam khasiat untuk otak. Ginkgo biloba membuat otak menjadi kuat, tajam berpikir.
ARTIKEL PENUH MENGENAI GINKGO

Kini tak susah lagi nak cari ginkgo. Dah ada cara mudah untuk dapatkan khasiat ginkgo. Diproses secara moden, senang untuk dinikmati dalam bentuk softgel dan tablet. halal dan terjamin kebersihannya.
 
Sponsored Post

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
herba ... ni ..
 

pawangpc

Active Member
Joined
Feb 4, 2010
Messages
1,085
Reaction score
0
Points
20
Esok 25hb-5-2012 CCM buat Warehouse Sale.
Naturalle Ginko Forte 200mg Jual RM15.00 je. Harga Biasa RM75.00
Sapa berminat saya boleh tolong beli. ambil barang hari Isnin Sebab esok malam nak balik kampung. Call 0183185001
Tolong Ikhlas ni..
 

mahir_tg

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jan 29, 2012
Messages
8,260
Reaction score
20
Points
65
memang bagus ginko nie..
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,213
Reaction score
1,116
Points
201
ade testimonial ker?
 

atak

Fun Poster
Joined
Sep 9, 2010
Messages
710
Reaction score
108
Points
23
baru jer amal dalam sebulan atas nasihat bini.. katanya aku dah x tajam fikiran, kira lemah otak la maksudnya.. haha...
 

Yuzia

Fun Poster
Joined
May 11, 2008
Messages
104
Reaction score
4
Points
25
amal-amalkan makan gingko..boleh cairkan darah pada siapa yg ada darah tinggi atau darah yg pekat
 

pawangpc

Active Member
Joined
Feb 4, 2010
Messages
1,085
Reaction score
0
Points
20
org cakap vitamin otak. saya pun baru nak test. ahhaha takut telajak pandai nanti :)
 

WonderPrint

Fun Poster
Joined
May 27, 2012
Messages
201
Reaction score
0
Points
10
yeah ~ ini memang bagus~~ Mak i pun ada jual ~
dan i pun ada makan ~ hehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register