BTC USD 38,454.5 Gold USD 1,799.20
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Khas untuk pemilik KIA Carnival / Naza Ria

FikTuner

Freshie
Joined
Jun 2, 2018
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
Aslm sy owner baru naza ria 2nd
Sy ade sedikit kemuskilan,
Naza ria 04 dia punya enjin mcm jalan 4 silinder je,ada sesiapa tahu apakah punca nya,pegi w.shop
Dia kata mungkin cable plug,ataupun coil,plug baru tukar,pegi bengkel lain dia cakap injector pulak?ada sesiapa boleh bantu t.kasih aslm
 
Sponsored Post

Cain70

Fun Poster
Joined
Sep 28, 2011
Messages
124
Reaction score
0
Points
10
Assalamualaikum Semua Sahabat kat sini.......lama nya tak jenguk sini.
last visited: 08-09-2014 at 04:43 PM

Orang orang lama masih ramai kat sini. Sempena Aidilfitri yang bakal menjelang, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Bathin buat semua.
 

BHK

Active Member
Joined
Dec 3, 2009
Messages
1,052
Reaction score
0
Points
30
Aslm sy owner baru naza ria 2nd
Sy ade sedikit kemuskilan,
Naza ria 04 dia punya enjin mcm jalan 4 silinder je,ada sesiapa tahu apakah punca nya,pegi w.shop
Dia kata mungkin cable plug,ataupun coil,plug baru tukar,pegi bengkel lain dia cakap injector pulak?ada sesiapa boleh bantu t.kasih aslm

Lokasi mana Tn
 

adm4g93

Fun Poster
Joined
Apr 9, 2007
Messages
281
Reaction score
0
Points
10
Assalam dan selamat sejahtera... nak tumpang tanya..... ade tak sesape tau bengkel yang boleh service atau repair Naza Ria di LABUAN..
 

sitinorain

Active Member
Joined
Nov 21, 2014
Messages
1,355
Reaction score
46
Points
30
KIA carnival terbaru ni terbaik lah naik genting smpi puncak x payah tukar gear... jimat pun jimat...power pun power...crv 2.4 dan velfire 3.5 pun x segagah enjin carnival ni...
 

namkin

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2008
Messages
3,370
Reaction score
57
Points
30
KIA carnival terbaru ni terbaik lah naik genting smpi puncak x payah tukar gear... jimat pun jimat...power pun power...crv 2.4 dan velfire 3.5 pun x segagah enjin carnival ni...

sbb diesel kot..mmg menang la kat diesel..turbo lg ade...:)cgrock
 

rockstar

Active+ Member
Joined
Jan 7, 2007
Messages
4,833
Reaction score
33
Points
30
assalamualaikum semua.... wow panjang btol thread naza.... puas membaca blom abis lg....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register