BTC USD 49,074.0 Gold USD 1,785.68
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ketua Pembangkang diberi saraan, kemudahan setara menteri: PM

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
Kalau dia derma kn..bagus la..dia dpt pahala..kalau dia nk amik pun..mmg hak dia..xyah pening2
 
Sponsored Post

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,973
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,973
Reaction score
22,075
Points
1,671
Tu duit tepi je. Kita tau dorang kaya2
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
Tu duit tepi je. Kita tau dorang kaya2
Betul..x heran dia dgn duit tu..sikit sgt nak banding ape yg dia ade.. lain la kalau dia dipihak pemerintah.. mkn projek puluh2 juta pun bole.. stakat 30k tu celah gigi dia je..
 

Luke

Super Active Member
Messages
6,725
Joined
Sep 20, 2007
Messages
6,725
Reaction score
885
Points
121
Duit menang saman fitnah UMNO utusan melayu papagomo pun tak habis makan..

Nurul Izzah sendiri pun baru je menang saman fitnah drpd PM kesayangan PAS, PN, BN dan raykat sekalian alam. Atas tuduhan fitnah melibatkan kes Tanduo Lahad Datu.. Duit kemenangan bagi pula kepada mangsa Lahad Datu.. Kenapalah anak beranak berlakon baik sangat..

Roy - hati keras macam batu.
 

ahimsa99

Active Member
Messages
1,045
Joined
Oct 31, 2013
Messages
1,045
Reaction score
66
Points
40
kerajaan rapuh memang macam ni la..ketua pembangkang juga tmpat berpaut..sekarang siapa berani tarik sokongan??
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
kerajaan rapuh memang macam ni la..ketua pembangkang juga tmpat berpaut..sekarang siapa berani tarik sokongan??
Dia jinak kn DSAI dulu..baru sng control yg bwh2 ni.. dia nk kerajaan kekal at least smpai 07/2022
 

ahimsa99

Active Member
Messages
1,045
Joined
Oct 31, 2013
Messages
1,045
Reaction score
66
Points
40
Dia jinak kn DSAI dulu..baru sng control yg bwh2 ni.. dia nk kerajaan kekal at least smpai 07/2022
kerajaan kekal sepuluh tahun akan datang pun rasanya ok kalau kedudukan dalam parlimen macm ni..kalau susah sangat nak buat anti lompat sabaiknya hadkan majoriti ahli parlimen kerajaan..4 dah cukup..mana2 kerajaan harus membuka ruang toleransi dengan pembangkang,dalam masa yang sama untuk mengukuhkan kedudukan dari di hianati..baru proses semak dan imbang berjalan lancar..
 

akudotcom

CG Top Poster Club
Messages
20,593
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
20,593
Reaction score
2,984
Points
201
Harap kerajaan melayu isle yg berkuasa dpt mansuhkan sekolah vernakular & penjualan arak di bumi malaya 🤣

Nanti jd kerajaan setang 2x5 jugak dgn PH hehe
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
kerajaan kekal sepuluh tahun akan datang pun rasanya ok kalau kedudukan dalam parlimen macm ni..kalau susah sangat nak buat anti lompat sabaiknya hadkan majoriti ahli parlimen kerajaan..4 dah cukup..mana2 kerajaan harus membuka ruang toleransi dengan pembangkang,dalam masa yang sama untuk mengukuhkan kedudukan dari di hianati..baru proses semak dan imbang berjalan lancar..
Parti masing2 ade pendirian sendiri.. diaorg cuma bersetuju sbb Anwar setuju.. so dia pegang Anwar dulu.. politik mmg mcm ni..xbole nk elak dah..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register