Kete hybrid mampu milik ape yg bagus?

CG Sponsors




GPK1

Active+ Member
Joined
Dec 3, 2007
Messages
4,212
Reaction score
83
Points
40
kau org boleh pecut la
kat negeri aku ni hanya ada lebuhraya 10km je bro

dah 5 tahun pakai sibik, km baru 40000km:(:)(:)((


tak ada tempat nak pecut
 
Last edited:
Sponsored Post

namkin

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2008
Messages
3,369
Reaction score
57
Points
30
kau org boleh pecut la
kat negeri aku ni hanya ada lebuhraya 10km je bro

dah 5 tahun pakai sibik, km baru 40000km:(:)(:)((


tak ada tempat nak pecut
dok perlis ker boss..?

alaa..kanjo la mlm mggu turun peneng pkul 1 pgi...

balik pkul 4 pagi...
 

Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,280
Reaction score
1,261
Points
101
kau org boleh pecut la
kat negeri aku ni hanya ada lebuhraya 10km je bro

dah 5 tahun pakai sibik, km baru 40000km:(:)(:)((


tak ada tempat nak pecut
Bagus la tu low mileage

Kete aku 5 tahun 200k dah.. Krik krik sana sini.. Hahaha
 

GPK1

Active+ Member
Joined
Dec 3, 2007
Messages
4,212
Reaction score
83
Points
40
dok perlis ker boss..?

alaa..kanjo la mlm mggu turun peneng pkul 1 pgi...

balik pkul 4 pagi...
dok klate boh

tu je lebuhraya yg ada
sekali sekala gi pecut kat LPT1:(:)(:)(:)((
 

sitinorain

Active Member
Joined
Nov 21, 2014
Messages
1,355
Reaction score
45
Points
30
Honda FB 1.5 harga mampu milik dah skg... selesa dah power dari FD 1.3...
 

simn

Fun Poster
Joined
Dec 21, 2009
Messages
792
Reaction score
11
Points
15
hyundai ioniq hybrid pun ok. penah bwk sepupu punya. senyap betul. xde bunyi enjin start. tau2 jalan terus :))
 

frez313

Fun Poster
Joined
Jan 4, 2010
Messages
154
Reaction score
14
Points
15
hybrid ni tang bateri dia nangis.. crz dh kena rm18k.. tapi ada yg bgtau dlm rm5k dh ada.. tapi x penah jumpa..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register