kesian plak kat pm kita

CG Sponsors




Joined
Aug 23, 2008
Messages
151
Reaction score
0
Points
10
kalau tak sesuai boleh buang yer mod..

aku dapat video nie dari youtube...betul ke ape yang dorang kate tu?maksud aku suara tu edit ke?confuse ape dia kate tidur paklah ke hidup paklah..cian dia aq tengok....:(:)(:))cgrock:)cgrock:)cgrock:-?:-?

p/s: jelas kedengaran f**k u paklah..(cian pm kita)
http://www.youtube.com/watch?v=sFztcgvd8hE

**********************************
video yang menghina parti2 lain

http://www.youtube.com/watch?v=6yuhKoi6lrU&feature=related

*******************************
aq amik dari youtube gak..(copy and paste)
Damai Yang Hilang,lagu yg biasa kita dgr berteraskan kehilangan kedamaian di muka bumi ini akibat kezaliman dan kerakusan sesetengah pihak yg tamak dan tidak beperikemanusian menindas bangsa yg lemah.Tetapi,kali ini kita melihat kedamaian yg ada di Malaysia bakal terancam dek krn ada manusia yg sanggup melihat kemakmuran,perpaduan dan kedamaian ini hilang dlm senyap.Sedarlah kita bahawa tiada siapa yg dapat menyelamatkan negara ini selain kita sendiri dan beserah pada yang ESA.

http://www.youtube.com/watch?v=uDATRts1RBs
 
Last edited:
Sponsored Post

Zul34

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,959
Reaction score
14
Points
65
kesian pebendanya , pak lah tu kaya raya w,pun tido
harta 7 keturunan pn x abis , nape nak kesiannya
tu blm msuk harta karun anak dgn menantu dia si kj tu
 
Joined
Aug 23, 2008
Messages
151
Reaction score
0
Points
10
kesian pebendanya , pak lah tu kaya raya w,pun tido
harta 7 keturunan pn x abis , nape nak kesiannya
tu blm msuk harta karun anak dgn menantu dia si kj tu
aq kesian bukan status dia,kesia kat umur dia...ko angap dia mcm ayh ko..ko suka ke kalau ayh ko kena caci(kena f**k):(:)((
 

DR_BISNES

Active Member
Joined
Dec 4, 2008
Messages
1,216
Reaction score
0
Points
20
takyah kesian pun takper...

PAK LAh mmg kuat tido pun...


:)cgrock:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

Zul34

Super Active Member
Joined
Aug 26, 2008
Messages
6,959
Reaction score
14
Points
65
aq kesian bukan status dia,kesia kat umur dia...ko angap dia mcm ayh ko..ko suka ke kalau ayh ko kena caci(kena f**k):(:)((

Ko anggap dia macam ayah kau..
Kalau ayah kau dah memang orang flush dan tak reti2 nak trun gak , mmg WAJIB ayah kau kena caci la , sndiri mau ingatlah:))
 

akuorang

Fun Poster
Joined
Dec 8, 2008
Messages
372
Reaction score
20
Points
15
kalo x de angin pokok x goyang... kalo x melata org x kata... pk2 la sndiri
 
Sponsored Post
Top
Log in Register