Kesan Makan Maggi Pada Kesihatan. Maggi sangat beracun lebih dari syabu

CG Sponsors




Sponsored Post

HelangPutih

Active+ Member
Joined
Dec 27, 2015
Messages
3,653
Reaction score
198
Points
33
dulu boleh makan megi.
skrg xtau nape, rs xleh telan.
last2 tuang jer.
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
150,801
Reaction score
20,777
Points
1,661
dulu boleh makan megi.
skrg xtau nape, rs xleh telan.
last2 tuang jer.
betol

sbb megi skang dh xsedap. tu yg ak perasan la
megi kari yg lejen tu pun dh rasa lain
xsedap klo mkn ksong mcm tu je. nk kena tambah mcm2 baru la sedap makan
 

naimw

Active+ Member
Joined
May 18, 2017
Messages
2,769
Reaction score
193
Points
33
Kemungkinan besar dorang dah kurangkan perisa, untuk lariskan produk-produk yang baru.

Kot-kot la kita akan bertukar perisa.

Agenda pemasaran jugak la kot..

betol

sbb megi skang dh xsedap. tu yg ak perasan la
megi kari yg lejen tu pun dh rasa lain
xsedap klo mkn ksong mcm tu je. nk kena tambah mcm2 baru la sedap makan
 

akiyamasan

Active+ Member
Joined
Mar 10, 2011
Messages
3,622
Reaction score
825
Points
81
Statistik punca penyakit jantung majoritinya adalah daripada kegiatan merokok..

Tapi aku x jumpa lagi statistik punca penyakit buah pinggang datangnya daripada Megi..sekian..:D:D
 

hulk80

Active Member
Joined
Sep 21, 2008
Messages
1,320
Reaction score
30
Points
30
rokok pun racun gak...ada baca kisah suami dia dpt kanser lidah dari tabiat kuat rokok tak baru2 ini tak?ksian...tinggalkan anak2 dan bini...wake up tuan2 smua yg hisap rokok ni...
 

Kak Temah

Fun Poster
Joined
Aug 14, 2017
Messages
116
Reaction score
21
Points
15
walaupun beracun, tapi kadang2 akak pun masih makan juga.. terutama kalau megi kari.. susah pula nak tinggal... #:-S#:-S
 

a2zextra

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2013
Messages
16,407
Reaction score
273
Points
141
Bukan setakat perisa mee Maggi itu sahaja yang berbahaya kerana kandungan MSG yang tinggi, bahan pada mee Maggi itupun berbahaya juga kerana mempunyai kandungan lilin yang diselaputi pada luaran mee tersebut. Ambil masa 6 minggu untuk disingkirkan daripada badan oleh ginjal manusia.
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,188
Reaction score
1,533
Points
596
saya peminat mee segera kadang layan juga bukan slalu lar
 
Sponsored Post
Top
Log in Register