Kes Cerai : Enot Sedia Teruskan Hidup Tanpa Suami

CG Sponsors




customys

Active Member
Joined
Aug 22, 2010
Messages
1,520
Reaction score
97
Points
40

KUALA LUMPUR: Pelakon Enot sedia meneruskan hidupnya tanpa suami, Zainul Abidin Mat Noor, 42, selepas merasakan kedua-dua mereka tidak lagi mempunyai keserasian dan persefahaman di dalam rumah tangga.

Enot atau nama sebenarnya Alliza Abdullah, 33, mengakui dia membuat keputusan memfailkan perceraian terhadap suaminya di Pejabat Agama Kajang awal Mac lalu selepas bertahun-tahun cuba menyelamatkan perkahwinan mereka.

"Ini sahaja jalan yang ada bagi menyelesaikan masalah kami suami isteri.

"Saya harap, dapat meneruskan kehidupan macam biasa selepas ini dan ingin bina hidup baru bersama anak-anak.

"Hidup mesti diteruskan. Cuma saya tidak boleh menceritakan punca hubungan kami retak," katanya kepada mStar Online.

Tambah Enot, proses tuntutan cerai masih lagi berjalan memandangkan Zainum telah menghilangkan diri sejak sebulan lalu dan sudah dua kali suaminya itu gagal hadir ke mahkamah.

Enot yang sebelum ini dikenali menerusi drama Mat Despatch dan Zainul telah bernikah pada 21 November 2008 di pejabat Agama Kajang dan tidak dikurniakan cahaya mata.

Ia merupakan perkahwinan kedua Enot selepas bercerai pada tahun 2006 dan mempunyai dua orang anak iaitu Andriana Balqis, 12 dan Ariana Qaseh Qistina, 6, daripada perkahwinan terdahulu.

Sementara itu, Enot berkata, selepas selesai kes penceraiannya itu, dia ingin memberi fokus sepenuhnya terhadap karier lakonannya bagi menampung kehidupannya dan anak-anak.

"Saya ingin membuat kemunculan semula tahun ini memandangkan tahun lepas tidak banyak kerja lakonan yang saya ambil.

"Bagaimanapun saya harap tidak ada lagi yang bertanyakan saya tentang isu (penceraian) ini. Berilah saya sedikit masa dan ruang untuk diri sendiri," ujarnya.

 
Sponsored Post

jamtulenmurah

CG Top Poster Club
Joined
Mar 11, 2009
Messages
25,458
Reaction score
7,722
Points
316
kurus sikit la badan tu..... :D

baru suami sayang......
 

razor77

Active+ Member
Joined
Jul 14, 2011
Messages
2,813
Reaction score
22
Points
25
untung kawin dgn enot ni. tilam x payah beli
 

abuyah

Active+ Member
Joined
Dec 28, 2009
Messages
2,697
Reaction score
201
Points
33
Kita kalau kawin.. Seronok kabor ke org sekelian alam..

Tapi kalau cerai berai tu, diam2 dahla..malu..
 

nonoo1

Super Active Member
Joined
Oct 24, 2010
Messages
5,853
Reaction score
322
Points
91
aku tgk dalam astro, dia cam tak respek sgt je laki dia.. ntah la.. mungkin depa senang cara tu kot..
 

qubs

Super Active Member
Joined
Oct 4, 2010
Messages
9,479
Reaction score
180
Points
73
comel enot skrg
 

kyzee_zul

Fun Poster
Joined
Oct 16, 2009
Messages
572
Reaction score
14
Points
15
artis oh artis,alasan yg sama bile penceraian belaku "bila da tiada keserasian dan persefahaman".diorang tu tak cube ke nk perbaiki mane yg kurang tu? penat dengo artis bercerai je
 
Sponsored Post
Top
Log in Register