Santai Kertas kerja perniagaan kebab?

CG Sponsors




sophieazaara

Freshie
Joined
Feb 8, 2010
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
salam,

ada spe2 x ada contoh kertas kerja nak bukak bisnes kebab? bole x nak wat rujukan? mintak tlg ek.. thank you
 
Sponsored Post

jastho

Fun Poster
Joined
Nov 30, 2007
Messages
756
Reaction score
18
Points
15
kebab depan rumah aku sedap giler..org jordan jual..satu rm5 ringgit je..memang sedap kau kena rasa la..kalau nk buat kena buat kebab mcm nih gerenti laku punya :)
 

FaRid^sp

Super Active Member
Joined
Mar 8, 2009
Messages
5,745
Reaction score
13
Points
65
kebab kat tempat aku RM2.50 pun dah rasa mahal, inikan pula RM5 ??
 

jemoreng

Super Active Member
Joined
Sep 21, 2009
Messages
7,973
Reaction score
16
Points
65
mana cara2 nak buat kebeb ni..

aku nak jual gak ni
 

akusemak

Fun Poster
Joined
Nov 1, 2009
Messages
120
Reaction score
0
Points
10
skarang nie aku xjmp lg kebab yg best....dlu time aku duk kelantan blaja sana,ada org arab kot,dia jual...lpas sembahyang jumaat kena beli 1...tp dlu rege baru 1.50 or 1...aku lupa...tp memg best...sssllluurrrpppp:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

jastho

Fun Poster
Joined
Nov 30, 2007
Messages
756
Reaction score
18
Points
15
kebab kat tempat aku RM2.50 pun dah rasa mahal, inikan pula RM5 ??
rm5 tapi besar tuan..kebab ni dipanggil shawarma..isi mcm2 diletak..dah try gerenti mau lagi :D
 

ameant

Super Active Member
Joined
Mar 27, 2007
Messages
6,332
Reaction score
143
Points
73
restoren iran mmg popular dgn kebab shawarma..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register