BTC USD 49,231.2 Gold USD 1,778.52
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kereta Sambung Bayar Sahaja ( ReOpen Utk Owner Yg Betul2 Memerlukan Sahaja )

fine net

CG Top Poster Club
Messages
43,404
Paid Membership
Joined
Apr 5, 2007
Messages
43,404
Reaction score
339
Points
136
tt yg hensem...saja tanya..ada kete yg nk di sambung bayar tak? kot² la ada ke..cuba nasib...

atau ada sapa² yg nk suruh ketenya disambung bayar bleh la pm ye..nk sebijik je..

tgh mencari ni..

lupa nk letak bulanan..klu bleh 500 tu ok lagi la..smpai 1.5k senak nk membayor..

tq kepada yg sudi pm...
 
Sponsored Post

miehensem

Legendary Member
Messages
16,218
Joined
Dec 22, 2007
Messages
16,218
Reaction score
1,793
Points
191
lupa nk letak bulanan..klu bleh 500 tu ok lagi la..smpai 1.5k senak nk membayor..

tq kepada yg sudi pm...

Ada satu saga blm.. 1.3 auto.. thb 2008.. monnthly rm500.. depo rm6k ( ni owner sendiri mintak.. aku sekupang pun tak makan ) .. balance loan ada lg 1thn lebih..

Kalau nak mai wasap dkt siggy..

Ni bukan keta cgrians.. satgi mana tau ada sebiji owner saga cg aku ambik sambung bayar ingat aku nak letgo keta dia.

Keta2 cgrians semua masih sempurna sifat.. masih berjalan.. masih generate income utk owner..

Esok 5hb.. hari insentif masuk.. haha

Owner2.. mcm biasa cek acc anda malam esok.. duit dapor dah masuk..

Alhamdulilah.. rezeki utk dikongsi.
 

miehensem

Legendary Member
Messages
16,218
Joined
Dec 22, 2007
Messages
16,218
Reaction score
1,793
Points
191
Dah nak masuk 3thn dah agreement aku ngan owner2 keta dkt cg ni dah jalan.. huhu..

Terima kasih kepada cgrians yg percaya pd saya.. business biasa la adakala naik.. adakala turun..

Maaf la jika ada kekurangan sepanjang perjanjian sedang berjalan.. sesungguhnya aku hanya manusia biasa.. bukan malaikat yg sempurna.

:)cgrock:)paid
 
Last edited:

Kernel

Fun Poster
Messages
248
Joined
Oct 4, 2008
Messages
248
Reaction score
2
Points
15
t.t ada viva 660 atau 850 nak disambung bayar tak?
kalau ada PM kawan :D:D
 

jijigren

Active Member
Messages
1,317
Joined
May 4, 2007
Messages
1,317
Reaction score
12
Points
25
TT ada x kereta axia atau myvi tahun 2010 ke atas sambung bayar
whatsapp 0182542042
 

ebizz

Fun Poster
Messages
903
Joined
Nov 17, 2007
Messages
903
Reaction score
32
Points
20
Ada satu saga blm.. 1.3 auto.. thb 2008.. monnthly rm500.. depo rm6k ( ni owner sendiri mintak.. aku sekupang pun tak makan ) .. balance loan ada lg 1thn lebih..

Kalau nak mai wasap dkt siggy..

Ni bukan keta cgrians.. satgi mana tau ada sebiji owner saga cg aku ambik sambung bayar ingat aku nak letgo keta dia.

Keta2 cgrians semua masih sempurna sifat.. masih berjalan.. masih generate income utk owner..

Esok 5hb.. hari insentif masuk.. haha

Owner2.. mcm biasa cek acc anda malam esok.. duit dapor dah masuk..

Alhamdulilah.. rezeki utk dikongsi.


salam,

up sikit bebenang tuan tanah, semoga sukses selalu..amin. :)paid
 

Carl12

Fun Poster
Messages
495
Joined
Dec 24, 2011
Messages
495
Reaction score
0
Points
10
TT nak Tanya , yg ni ada lgi tak ?


Ada satu saga blm.. 1.3 auto.. thb 2008.. monnthly rm500.. depo rm6k ( ni owner sendiri mintak.. aku sekupang pun tak makan ) .. balance loan ada lg 1thn lebih..

Kalau nak mai wasap dkt siggy..

Ni bukan keta cgrians.. satgi mana tau ada sebiji owner saga cg aku ambik sambung bayar ingat aku nak letgo keta dia.

Keta2 cgrians semua masih sempurna sifat.. masih berjalan.. masih generate income utk owner..

Esok 5hb.. hari insentif masuk.. haha

Owner2.. mcm biasa cek acc anda malam esok.. duit dapor dah masuk..

Alhamdulilah.. rezeki utk dikongsi.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register