BTC USD 42,906.6 Gold USD 1,748.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kereta mesra alam

izzati080

Fun Poster
Joined
Jul 17, 2008
Messages
280
Reaction score
0
Points
10
Tenang ja fikiran bila tgk..

Green-cars-001.jpg
Green-cars-002.jpg


Green-cars-005.jpg
Green-cars-009.jpg


Green-cars-014.jpg
Green-cars-012.jpg
 
Sponsored Post

NEMO

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,042
Points
1,101
mmmg mesra betoi.........pasni kena carik tukang kebun nak potong ini rumput...xleh carik makan dah carwash
 

mybizme

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
lawa jugak tuh...nak oder kat mane?
 

kancil biru

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2008
Messages
11,641
Reaction score
1,099
Points
191
sebenarnya ini adalah satu idea yang baik.. saya melihat ini sebagi salah satu kita dapat mengurangkan suhu kat k.l nie... ermmm aku akan try dengan keta nissan sunny kawan aku dulu sb dh lama tersadai kat belakang umah hahhaha
 

LORDZ666

Active+ Member
Joined
Apr 26, 2007
Messages
3,672
Reaction score
5
Points
25
sebenarnya ini adalah satu idea yang baik.. saya melihat ini sebagi salah satu kita dapat mengurangkan suhu kat k.l nie... ermmm aku akan try dengan keta nissan sunny kawan aku dulu sb dh lama tersadai kat belakang umah hahhaha

buat flatform semai rumput karpet:eek:
 

izzati080

Fun Poster
Joined
Jul 17, 2008
Messages
280
Reaction score
0
Points
10
sebenarnya ini adalah satu idea yang baik.. saya melihat ini sebagi salah satu kita dapat mengurangkan suhu kat k.l nie... ermmm aku akan try dengan keta nissan sunny kawan aku dulu sb dh lama tersadai kat belakang umah hahhaha

Ha elok jg tu dr dibiarkan sj...
sejuk mata memandang.:))
 

kancil biru

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2008
Messages
11,641
Reaction score
1,099
Points
191
itu la aku dh nk try .. kalau jadi aku uploadkan gambar.. aku nk kaji medium apa aku nk guna.. n nak pikir mcm mana nk bagi rumput n tanah tu kekal bila kereta bergerak..
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
wah....

saya nak amek tukang potong rumput kete la pas nih....

lalalalala~~~
 

GT

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Nak carik rumput tu? Kat depan rumah aku banyak.. sebijik macam rumput Futsal. Tak payah potong
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register