KERETA IMPORT 100k keatas yang xnak bayar hutang! kami ADA PENYELESAIAN BAIK PUNYE!!

CG Sponsors




Richy

Active Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
1,318
Reaction score
2
Points
25
:) ehem2, testing2..huhuu.. salam kepada rakan2 CG sume..ada sedikit info yang saya nak kongsi..sesiapa yang ada kereta 100k keatas,pening kepala nak bayar hutang,nak pakai duit.. lagi2 bagus kereta import la..yang da xlarat atau xnk pakai kereta 2..saya boleh tolong lupuskan hutang2 anda dan siap dapat duit lagi... proses amik masa 2minggu.. yang penting no scam~ huhu..sila tinggalkan alamat emel dan no telefon, jenis kereta, tahun..papai~ komisen tinggi~~:)cgrock:)paid:D
 
Sponsored Post

gengjawa

CG Top Poster Club, XM Official, Introducing Broke
Platinum Member
Joined
Dec 22, 2006
Messages
33,087
Reaction score
200
Points
123
rasa2 dah xleh nk selamatkan lagi
baik cepat settelkan dari nama b/list

*mcm2 service ajaib wak jumpa kat cg nie
 

MC

Active Member
Joined
Apr 11, 2007
Messages
1,781
Reaction score
3
Points
25
:) ehem2, testing2..huhuu.. salam kepada rakan2 CG sume..ada sedikit info yang saya nak kongsi..sesiapa yang ada kereta 100k keatas,pening kepala nak bayar hutang,nak pakai duit.. lagi2 bagus kereta import la..yang da xlarat atau xnk pakai kereta 2..saya boleh tolong lupuskan hutang2 anda dan siap dapat duit lagi... proses amik masa 2minggu.. yang penting no scam~ huhu..sila tinggalkan alamat emel dan no telefon, jenis kereta, tahun..papai~ komisen tinggi~~:)cgrock:)paid:D
keajaiban telah berlaku...:p
 

haudli

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,313
Reaction score
442
Points
136
ni cara underground ni...
 

abahmu

Legendary Member
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,951
Reaction score
124
Points
123
cmna tu...aku ada 2 biji..dulu beli harga atas 100k..skrg market value dh bwh 100k...blh buat ke tt?

nak jual kena tambah duit ke bank..sbb tu x leh jual lg tu...
 

gengjawa

CG Top Poster Club, XM Official, Introducing Broke
Platinum Member
Joined
Dec 22, 2006
Messages
33,087
Reaction score
200
Points
123
cmna tu...aku ada 2 biji..dulu beli harga atas 100k..skrg market value dh bwh 100k...blh buat ke tt?

nak jual kena tambah duit ke bank..sbb tu x leh jual lg tu...
harga sebijik kena atas 100K ikut value semasa
klu x mmg xlepas le bos
ini apa yg tt bgtau wak td
 

aes

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2008
Messages
9,557
Reaction score
19
Points
65
ada alphard 3.0 sebijik

mmbr srh tlg crk org sambung bayau .... aku nak amik tak mampu

camne nak buat ....
 

gengjawa

CG Top Poster Club, XM Official, Introducing Broke
Platinum Member
Joined
Dec 22, 2006
Messages
33,087
Reaction score
200
Points
123
ada alphard 3.0 sebijik

mmbr srh tlg crk org sambung bayau .... aku nak amik tak mampu

camne nak buat ....
buat apa yg tt suruh
nnt dia hubungi semula ye

*dah mcm wak plak jd tt#:-S
 
Sponsored Post
Top
Log in Register