Kereta calar, tergores dsb - apa penyelesaiannya?

CG Sponsors




kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
salam,

kete saya ada tercalar kerana tergahar sebuah pagar di sebuah lorong yang sempit ketika nak membuat selekoh. so, apa yang patut saya buat untuk hilangkan kesan "parut" tersebut..huhu...

harap rakan otai CG dapat membantu..
 
Sponsored Post

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,255
Reaction score
516
Points
176
kalau polish bole la hilangkan sket..tapi kalau body dah kemek tu mmg kene gi ketuk la
 

CL's

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
salam,

kete saya ada tercalar kerana tergahar sebuah pagar di sebuah lorong yang sempit ketika nak membuat selekoh. so, apa yang patut saya buat untuk hilangkan kesan "parut" tersebut..huhu...

harap rakan otai CG dapat membantu..
kete kawe kambing naik tido atas bonet...sampai lo nie calar....ada yg kato gi polish jer....tapi cari hok guno tangan...buke guno mesin....
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
ni calar yang besar dan ganas gak ni...huhuhu....
 

CL's

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
upload la pic boh....kasi tgk...
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
tak bawak kabel henset plak..nanti upload karang..
 

fms

CG Top Poster Club
Joined
Feb 10, 2007
Messages
20,445
Reaction score
302
Points
131
ketuk dan cat baru je..
 

jaih

Super Active Member
Joined
Jan 14, 2006
Messages
9,699
Reaction score
310
Points
91

Keto toyota kan kuhik??
toyota servis ada unit touch up dio..try riki situ abe kuhik kito....tp tok tau laa kalu toyota sc KB ado dop..kuantan mmg ada department utk touch up tuh..tp rega tak tau laa brp heheh
 

owen

Active Member
Joined
Jun 18, 2008
Messages
1,496
Reaction score
22
Points
35
kete kawe kambing naik tido atas bonet...sampai lo nie calar....ada yg kato gi polish jer....tapi cari hok guno tangan...buke guno mesin....
uik senasib la ngan kawe.kambing nek b'diri atas bonet depan keta kawe waaaaaaaaaaaaa
 
Sponsored Post
Top
Log in Register