Kerana RM2, anak kapak ayah

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
BESUT - Hanya kerana mendapat RM2 daripada bapanya, seorang bekas askar berusia 30 tahun mengamuk dan bertindak menyerang orang tuanya itu dengan sebilah kapak.

Kejadian berlaku kira-kira pukul 1.30 petang kelmarin di sebuah rumah di Kampung Kuala Kubang, Jabi, Besut ketika mangsa yang tinggal di Setiu melawat anaknya yang mengalami masalah gangguan mental sejak beberapa tahun lalu.

Menurut jiran mangsa yang enggan dikenali, sebelum ke rumah tersebut, mangsa berusia 75 tahun mengambil duit bantuan untuk anaknya itu sebanyak RM200.

"Bagaimanapun apabila anaknya itu meminta duit, mangsa hanya memberikan RM2. Ekoran tak puas hati dengan jumlah itu, dia mengamuk," ceritanya ketika ditemui di kampung itu semalam.

Jelasnya, suspek mengambil kapak yang terdapat di rumah itu dan terus menyerang mangsa sebelum disedari adik mangsa yang berada di dapur ketika itu selepas melihat mangsa rebah berlumuran darah.

Katanya, mangsa yang mengalami kecederaan parah di kepala dan dihantar ke Hospital Besut sebelum dirujuk ke Hospital Universiti Kebangsaan Kubang Kerian, Kota Bharu, Kelantan.

"Kemungkinan dia (suspek) tahu ayahnya sudah mengambil duit bantuan untuknya dan tidak menyerahkan kesemua RM200 itu kepadanya menyebabkan dia mengamuk," katanya.

Sama ada dia nie gila atau memang anak derhaka...
 
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
ni bukan anak.....

ni hanjing....otak tarak..
 

rafina_80

Active+ Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
ermmm..macam2 zaman skrg ni...bkn nak bg duit kat bapak...
 

SarjanBluess

Active Member
Platinum Member
Joined
Mar 25, 2008
Messages
1,819
Reaction score
0
Points
25
BESUT - Hanya kerana mendapat RM2 daripada bapanya, seorang bekas askar berusia 30 tahun mengamuk dan bertindak menyerang orang tuanya itu dengan sebilah kapak.

Kejadian berlaku kira-kira pukul 1.30 petang kelmarin di sebuah rumah di Kampung Kuala Kubang, Jabi, Besut ketika mangsa yang tinggal di Setiu melawat anaknya yang mengalami masalah gangguan mental sejak beberapa tahun lalu.

Menurut jiran mangsa yang enggan dikenali, sebelum ke rumah tersebut, mangsa berusia 75 tahun mengambil duit bantuan untuk anaknya itu sebanyak RM200.

"Bagaimanapun apabila anaknya itu meminta duit, mangsa hanya memberikan RM2. Ekoran tak puas hati dengan jumlah itu, dia mengamuk," ceritanya ketika ditemui di kampung itu semalam.

Jelasnya, suspek mengambil kapak yang terdapat di rumah itu dan terus menyerang mangsa sebelum disedari adik mangsa yang berada di dapur ketika itu selepas melihat mangsa rebah berlumuran darah.

Katanya, mangsa yang mengalami kecederaan parah di kepala dan dihantar ke Hospital Besut sebelum dirujuk ke Hospital Universiti Kebangsaan Kubang Kerian, Kota Bharu, Kelantan.

"Kemungkinan dia (suspek) tahu ayahnya sudah mengambil duit bantuan untuknya dan tidak menyerahkan kesemua RM200 itu kepadanya menyebabkan dia mengamuk," katanya.

Sama ada dia nie gila atau memang anak derhaka...
Kan dah mention :D
 
Last edited:

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
mat dadah ke die nih?
:-?:-?:-?:-?:-?:-?
 

Kurma

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2007
Messages
4,219
Reaction score
95
Points
30
Veteran perang ....ada tekanan kot
 

damiaphang

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 21, 2008
Messages
7,626
Reaction score
53
Points
70
mat pit kot budak nih...
 

bellaluna

Legendary Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
teringat cite mat despatch dlm majalah ujang tue.

ari2 paw RM 2.

kalo x bg dier bwk moto sampai dlm bilik bos dier pastue bantai memekak. #:-S#:-S
 

orange76

Super Active Member
Joined
Aug 12, 2008
Messages
6,658
Reaction score
5
Points
65
pergh ganas tul mamat ni ..bapak sendri pun nak kapak! kena panah petir baru tau...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register