BTC USD 39,305.1 Gold USD 1,799.24
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kerajaan PN tambah cabutan khas nombor ekor kepada 22 kali, mana suara walaun Pas?

Sponsored Post

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
33,198
Reaction score
1,975
Points
201
bukan masalah menang sipi atau menang 2/3.. masalahnya satu pun tak buat.. dah pegang menteri undang2 pun fail lagi nak guna kuasa.

Setelkan masalah air dulu kt negeri sendiri aa klu gitu...tapi sampai Klu nak kene tunggu 20thn baru nak setelkan paroh gini
 

WnB

Super Active Member
Joined
Dec 30, 2007
Messages
9,045
Reaction score
376
Points
91
bukan masalah menang sipi atau menang 2/3.. masalahnya satu pun tak buat.. dah pegang menteri undang2 pun fail lagi nak guna kuasa.

Erm.... Pandai tu dia guna kuasa... Pada tempat yg sepatutnya......
 

miehensem

Legendary Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
15,933
Reaction score
1,621
Points
191
Erm.... Pandai tu dia guna kuasa... Pada tempat yg sepatutnya......

so mananya ruu355 pas ye?

dulu menteri yg usul utk private bill tghh ialah azalina othman..

sekarang azalina dah jadi timb speaker..

takiyudin dah jadi menteri..

so bila2 masa je boleh usul utk bentang dan bahas ruu355..

tapi dah setahun lebih masih krik krikk krikk..

masih pandai guna kuasa ke?
 

WnB

Super Active Member
Joined
Dec 30, 2007
Messages
9,045
Reaction score
376
Points
91
so mananya ruu355 pas ye?

dulu menteri yg usul utk private bill tghh ialah azalina othman..

sekarang azalina dah jadi timb speaker..

takiyudin dah jadi menteri..

so bila2 masa je boleh usul utk bentang dan bahas ruu355..

tapi dah setahun lebih masih krik krikk krikk..

masih pandai guna kuasa ke?

pandai rasanya. sbb mereka dahulukn covid...
 

miehensem

Legendary Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
15,933
Reaction score
1,621
Points
191
pandai rasanya. sbb mereka dahulukn covid...
dahulukan covid sampai semua benda tak buat ke bro?

btw covid pun makin bertambah jugak.. tak selesai masalah pun?
 

WnB

Super Active Member
Joined
Dec 30, 2007
Messages
9,045
Reaction score
376
Points
91
dahulukan covid sampai semua benda tak buat ke bro?

btw covid pun makin bertambah jugak.. tak selesai masalah pun?
Tak kan laaa semua benda lain tak buat......

Covid sampai masa nanti selesai laa tu...
 

tokey99

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2009
Messages
6,635
Reaction score
938
Points
121
kita pun tahu gomen ni bukan gomen bermajoriti..cuma diangkat utk selesaikan beberapa masalah..jadi kita nk itu ini pun sabar jelah..
 

papayaomela

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
6,255
Reaction score
28
Points
70
kita pun tahu gomen ni bukan gomen bermajoriti..cuma diangkat utk selesaikan beberapa masalah..jadi kita nk itu ini pun sabar jelah..
Bukan saja gomen skrg bukan gomen majoriti malah gomen skrg ialah gomen pengkhianat mandat rakyat
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register