BTC USD 56,913.0 Gold USD 1,765.24
Time now: Jun 1, 12:00 AM

KERAJAAN PN sikit lagi akan TUMBANG...Kita Rakyat.....Kita Lobai Walauunn

miehensem

Legendary Member
Messages
16,216
Joined
Dec 22, 2007
Messages
16,216
Reaction score
1,793
Points
191
ketua pembangangkang pun jgn bg elaun 1 sen pun...

"will bite hands that feeds"
ni baru betul komunis.. hahaha..

bro.. kalau kita kata kita ni org islam.. kena bagi hak yang dah diperuntukkan kepada org yg berhak.. walaupun kita tak suka dkt org tu.

islam dah bagi panduan.. jangan kita zalimi seseorang kerana kita tak suka dkt sesuatu pihak.. islam suruh berlaku adil.. kerana adil tu lebih dekat dengan taqwa.

so kalau ketua pembangkang ada elaun.. sebagai org islam la kan.. kena bagi hak kepada yg berhak.

tu kalau org muslim la kan..
 
Sponsored Post

rokiahronggeng

Active Member
Messages
1,003
Joined
Oct 27, 2008
Messages
1,003
Reaction score
227
Points
33
Kerajaan PN dah tumbang.

rasanya masih belom terlambat nak ucap tahniah kepada PM baru

1630455330976.jpeg
 

aim02Aug

Super Active Member
Messages
8,389
Joined
Sep 5, 2011
Messages
8,389
Reaction score
1,310
Points
151
Alamak silap. Kesian jugak anwar kempunan nak jadi pm. Bakal pm sampai sudah dia. Haritu ph menang pun takleh jadi pm kena game dgn atuk. Next pru xtahu la kena game dgn sapa pula.
respek

plg lama ditampuk pemerintahan PMT...

tempoh mader jd pm pun kalah...
 

aim02Aug

Super Active Member
Messages
8,389
Joined
Sep 5, 2011
Messages
8,389
Reaction score
1,310
Points
151
ni baru betul komunis.. hahaha..

bro.. kalau kita kata kita ni org islam.. kena bagi hak yang dah diperuntukkan kepada org yg berhak.. walaupun kita tak suka dkt org tu.

islam dah bagi panduan.. jangan kita zalimi seseorang kerana kita tak suka dkt sesuatu pihak.. islam suruh berlaku adil.. kerana adil tu lebih dekat dengan taqwa.

so kalau ketua pembangkang ada elaun.. sebagai org islam la kan.. kena bagi hak kepada yg berhak.

tu kalau org muslim la kan..
hahaha...

pekabo bam?

sejak kena potong last lap lama abam betapa

mksdnya jgn bg atas kapasiti / dasar ketua pembangkang - tp boleh bg jika ada sumbangan kpd keamanan & kesejahteraan negara - rakyat pun xnak duit rakyat bg kpd ketua pembangkang yg huru-harakan negara

boleh bg elaun jika terlibat JK mcm MPN dll.. hihi
 
Sponsored Post
Top
Log in Register