BTC USD 41,995.8 Gold USD 1,776.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

KERAJAAN PN sikit lagi akan TUMBANG...Kita Rakyat.....Kita Lobai Walauunn

Sponsored Post

aim02Aug

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2011
Messages
8,285
Reaction score
1,272
Points
151
dh boleh tutup buku lah agenda tumbang2 ni...

sama2 doakan johor & perak xtumbang Aamiin
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
8,801
Reaction score
860
Points
121
Tuan tanah tolong hapdate sikit, puas dok tunggu tak tumbang-tumbang pun.
Takkan nak jadi macam thread dinar iraq tu kot, hari2 meratib tak lama dah..
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,080
Reaction score
2,376
Points
201
Tuan tanah tolong hapdate sikit, puas dok tunggu tak tumbang-tumbang pun.
Takkan nak jadi macam thread dinar iraq tu kot, hari2 meratib tak lama dah..
Xlama naik la tu, xtau brp lama xlama tu hahaha....mcm sini gk esok tu xtau esok bila tumbang hahaha
 

thehornbill

Fun Poster
Joined
Dec 31, 2020
Messages
294
Reaction score
65
Points
20
Xlama naik la tu, xtau brp lama xlama tu hahaha....mcm sini gk esok tu xtau esok bila tumbang hahaha

Alahai lobai sorang ni...nak tunggu tu, tunggu je la..

tak boleh mcm tu Bang....agama ni ada tuan dia...kita jangan jadi gila ikut hawa nafsu sangat...
Kita Kena Jual dengan pemain2 agama untuk kesenangan sementara mereka...kihkihkih:D..

buat apa nak marah dengan geng bunga ngn jemin....tuhan dah tunjuk perngai sebenar mereka...mcm iswardy morni cakap....menang belum tentu menang...kalah belum tentu kalah...:D

Alhamdulillah...Kita Rakyat tak mainkan agama hanya utk kesenangan yg sedikit.....lawan tetap lawan...(y)..
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,080
Reaction score
2,376
Points
201
Alahai lobai sorang ni...nak tunggu tu, tunggu je la..

tak boleh mcm tu Bang....agama ni ada tuan dia...kita jangan jadi gila ikut hawa nafsu sangat...
Kita Kena Jual dengan pemain2 agama untuk kesenangan sementara mereka...kihkihkih:D..

buat apa nak marah dengan geng bunga ngn jemin....tuhan dah tunjuk perngai sebenar mereka...mcm iswardy morni cakap....menang belum tentu menang...kalah belum tentu kalah...:D

Alhamdulillah...Kita Rakyat tak mainkan agama hanya utk kesenangan yg sedikit.....lawan tetap lawan...(y)..
Yg duk canang tumbang2 tu sapa lobai ka ang tt hahahaha.....lawak la ang tt
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register