KERAJAAN PN sikit lagi akan TUMBANG...Kita Rakyat.....Kita Lobai Walauunn

CG Sponsors




bell&ross

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
5,870
Reaction score
241
Points
83
104438185_177595890400895_5786023632514274010_o.jpg



Iswardy Morni Official
3 jam ·
Status December 2019. Still valid

Nak kenal pejuang?
Dengan jawatan dia guna utk kukuhkan perjuangan, tanpa jawatan dia tetap terus langkah perjuangan tanpa keluh kesah. Jawatan baginya adalah cara mencapai matlamat perjuangan... jawatan bukannya matlamat.

Pejuang palsu, mintak jawatan dan kalau dia tidak diberikan jawatan, dia akan lompat parti join parti lain sebab kecewa tidak "diberikan jawatan".
Orang macam ni, jangan sesekali diberikan jawatan. Org macam ni, wajar ditendang keluar dari perjuangan. Tanpa dia, adalah lebih bagus dari dia ada.

Iswardy Morni
#HakikatPejuang
#SarawakBaharuSarawakMaju
 
Sponsored Post

Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,972
Reaction score
1,674
Points
101
majoriti yidin berapa sebenarnya lobai waalaauunn...?....kihkhikhihkhikhihkhihkihkih.. :D ..
alahai lobai walaun dap buat kira2 sendiri pun tak pandai ke?
yiddin tak pernah claim STRONG CONVINCING FORMIDABLE MAJORITY pun boleh balun PH 6-0..
checkmate
926e906aa4a4fe91af104c271f2defb4.jpg
 

bell&ross

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
5,870
Reaction score
241
Points
83
104438185_177595890400895_5786023632514274010_o.jpg



Iswardy Morni Official
1 jam ·
I sinar
I tak dapat
U dapat?

Kita Lobai Walaauunnn...I tak dapat pun takpe....yg penting kepimpinan cai I dapat buncit perut....kihkihkihkhihkihkhihkihkhihkihkhikhihkih.. 😂 ..
 

bell&ross

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
5,870
Reaction score
241
Points
83
Iswardy Morni Official
24 min ·
U: Kerana lelaki itu lebih kaya, kau sanggup tinggalkan aku
P: dulu kau kaya aku minat. Sekarang kau tak ada apa, apa kau boleh bagi kat aku?
B: dah la sayang. Jom... Sampah macam ni kau suka?
Bersambung...

128618845_226810645479419_5432602874839433076_n.jpg



Kereta kuda pedati lembu, Singgah mari di tepi kuala, Tuan sutera saya belacu,
Mana ‘kan boleh berganding sama - kakigoyang
 

bell&ross

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
5,870
Reaction score
241
Points
83
104438185_177595890400895_5786023632514274010_o.jpg




Iswardy Morni Official
46 min ·
2 bulan berturut turut x mencarum
Atau pengurangan gaji 30% sejak 1 mac
Ummmm -kena kencing ke ni?


Kita Rakyat.....impian 60k terbang melayang.....hebatnya kerajaan tebuk atap melayu isle.... kan lobai [email protected]_Pena ........kihkihkhikhihkhikhihkhihkikih.. 😂 ..


tak boleh pinjam dulu duit keuntungan sawit rm500 juta utk tahun 2021 ker..? - kakigoyang
 

bell&ross

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
5,870
Reaction score
241
Points
83
MANA SATU BETUL NYA NI...


BOB KELANANG

43 trilion dan 62 bilion, jauh sangat perbezaannya… bukan sikit tu…
KOH KOH KOH… jilaker!!


1606992643552.png


Kita Rakyat ....lobai waalaaunn @Mata_Pena ....kalau 'read between the lines'...ia bemaksud selamat tinggal hutan simpan...kan...?....kihkhikhihkihkihkhikhihkhikhihkihkih..😂
 

Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,972
Reaction score
1,674
Points
101
MANA SATU BETUL NYA NI...


BOB KELANANG

43 trilion dan 62 bilion, jauh sangat perbezaannya… bukan sikit tu…
KOH KOH KOH… jilaker!!


View attachment 319668

Kita Rakyat ....lobai waalaaunn @Mata_Pena ....kalau 'read between the lines'...ia bemaksud selamat tinggal hutan simpan...kan...?....kihkhikhihkihkihkhikhihkhikhihkihkih..😂
Ape bising2 maghrib ni?
Da xde modal nk merepek ke?
Stress ke ape ni? x dapat pinjaman 2bil?
 
Last edited:

bell&ross

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
5,870
Reaction score
241
Points
83
BELI TANAH DI KEDAH.....KAH....

129748000_1040322069805510_8535968266622647024_n.jpg


Kita Rakyat....lobai waalaauunn boleh pakat ramai2 keluarkan duit di I-KenCeng...modal baru rm7 juta....untung boleh sampai bilion ringgit.....kihkihkhikhihkhikhihkihkih.. 😂 ..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register