KERAJAAN PN sikit lagi akan TUMBANG...Kita Rakyat.....Kita Lobai Walauunn

CG Sponsors




Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,902
Reaction score
1,640
Points
101


alahai lobai sorang ni.....kamu je yg sibuk pasal petrol murah.....petrol murah tapi barangan keperluan harian naik mencanak buat apa......
Alahai lobai DAP
Lobai DAP sorang je yg tak puas hati minyak murah
:LOL: :ROFLMAO: :LOL: :ROFLMAO:


masih ingatkan kisah RM50 penuh 1 troli pembangkang?

Minyak VCO kau jual RM50 penuh 1 troli tak?
Wakahkahkahkahkah.. sendiri jual barang mahal2
lepas tu salahkan kerajaan

1604011778588.png
 
Sponsored Post

bell&ross

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
5,790
Reaction score
230
Points
83
Saturday, October 31, 2020
DIMANA PEJUANG MELAYU ISLE ???


Kedua duanya Melayu, yang mencabar Agong kerana tidak mengisytiharkan darurat. Yang muka gelap tu juga yang mencabar pengampunan Agong terhadap DSAI. Jiwa mereka tenang ker?
Sejak PAS & UMNO jadi kerajaan, pendukung-pendokong kerajaan dah makin berani lawan & pertikai YDP Agong kerana Tuanku menolak hasrat kerajaan PN untuk laksana darurat….DAP ADA KAH BUAT MACAM TU???

Mana pejuang-pejuang Melayu/ Isle semuanya tu sorok ?!
SR

1604100757132.png
 

bell&ross

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
5,790
Reaction score
230
Points
83




Alahai lobai DAP
Lobai DAP sorang je yg tak puas hati minyak murah
:LOL: :ROFLMAO: :LOL: :ROFLMAO:


masih ingatkan kisah RM50 penuh 1 troli pembangkang?

Minyak VCO kau jual RM50 penuh 1 troli tak?
Wakahkahkahkahkah.. sendiri jual barang mahal2
lepas tu salahkan kerajaan

View attachment 303775
kasihan lobai waalaauunn sorang ni....lobai sakit hati ye saya jawab minyak murah sebab covid-19......kihkikhihkihkihkhikhikhihkhikhikih.. 😂 ..

minyak murah ni lobai.....umpama penyaki HIV....bila covid-19 menyerang...ada orang kisah lagi pasal pesakit AIDS...?...takde kan.....kihkihkhikhihkihkhikihkih..:D..

bagusnya ULWNO...lobai walaauunn sorang tu bawa naratif komunis..lobai waalaauunn sorang lagi bawa naratif minyak murah...gelak sakan makcik kiah..kihkihkhikhikihkihkih..🤭..

apa guna minyak murah jika tak sampai ke wakaf tapai...kihkihkihkhikihkih..😂..
apa guna minyak murah jika rakyat tiada pekerjaan
apa guna minyak murah jika tak mampu nak isi minyak
apa guna minyak murah jika goreng pisang makcik kiah tiada siapa yg beli
apa guna minyak murah jika RUU355 tidak dibentangkan
apa guna minyak murah jika hudud tak dilaksanakan
apa guna minyak murah jika jkeampunan YDP AGONG dipertikaikan oleh lobai expert
apa guna minyak murah jika ada lobai expert berani saman YDP AGONG
apa guna minyak murah jika lobai waalaauunn derhaka pada YDP AGONG..kihkikhihkih..🤭

dan yg paling win:

apa guna minyak murah, jika tak mampu beli MSK.....kihkihkhikhikhihkihkih..😂..
 

Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,902
Reaction score
1,640
Points
101
kasihan lobai waalaauunn sorang ni....lobai sakit hati ye saya jawab minyak murah sebab covid-19......kihkikhihkihkihkhikhikhihkhikhikih.. 😂 ..

minyak murah ni lobai.....umpama penyaki HIV....bila covid-19 menyerang...ada orang kisah lagi pasal pesakit AIDS...?...takde kan.....kihkihkhikhihkihkhikihkih..:D..

bagusnya ULWNO...lobai walaauunn sorang tu bawa naratif komunis..lobai waalaauunn sorang lagi bawa naratif minyak murah...gelak sakan makcik kiah..kihkihkhikhikihkihkih..🤭..

apa guna minyak murah jika tak sampai ke wakaf tapai...kihkihkihkhikihkih..😂..
apa guna minyak murah jika rakyat tiada pekerjaan
apa guna minyak murah jika tak mampu nak isi minyak
apa guna minyak murah jika goreng pisang makcik kiah tiada siapa yg beli
apa guna minyak murah jika RUU355 tidak dibentangkan
apa guna minyak murah jika hudud tak dilaksanakan
apa guna minyak murah jika jkeampunan YDP AGONG dipertikaikan oleh lobai expert
apa guna minyak murah jika ada lobai expert berani saman YDP AGONG
apa guna minyak murah jika lobai waalaauunn derhaka pada YDP AGONG..kihkikhihkih..🤭

dan yg paling win:

apa guna minyak murah, jika tak mampu beli MSK.....kihkihkhikhikhihkihkih..😂..
HaHaHaHaHa very funny lah u lobai DAP

aloh aloh lobai DAP dia punya spin level 99999 tahap dewa.

checkmate tak mampu lawan fakta
terus merapu2 dgn cerita rekaan dongeng.
lawan agung lah.. goreng pisang lah..



c'mon lobai DAP, dont lower down your level that is already low.

ok lets cut the crap and get back to FACT.
Ph no quality in governing the country..

Ini Mandat Rakyat, patut lah kerajaan Phancing Tombang.
kencing rupenyeee

 
Last edited:
  • Haha
Reactions: WnB

bell&ross

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
5,790
Reaction score
230
Points
83
SUKARKAH? ATAU ITU BENAR UNTUK MASA DEPAN

MOHD AFFENDI ABAS
Kenapa sukar?
Itukan simpanan Rakyat?
Kami bukan minta keluarkan semua, cuma sebahagiank secara 'one off'.. boleh kami marhaen ni bertahan makan minum setidaknya 8-10 bulan (terutama yg kehilangan pekerjaan)..
Ada yang boleh buat modal berniaga kecil kecilan.
Ni masanya bantu rakyat, bukan menekan & susahkan Rakyat.
Kami bukan mengemis duit gaji PM mahupun menteri-menteri PN yang berpuluh ribu sebulan, kami cuma nak guna simpanan kami.
Itupun "SUKAR" ke?

1604102331713.png

Kita Rakyat....jika dapat keluar kan 50k one-off kan bagus....boleh buat modal beli kereta baru.....minyak kan murah sekarang ni...kihkihkihkihkhihkihkihkih.. 😂 ..


minyak murah, rakyat teks PM minta bantuan, utk apa ye lobai waalaauunn - kakigoyang

Kita Lobai Waalaauunn...nak beli keta baru...minyak murah sekarang ni..tak tau ker.......kihkihkihkhikhihkhihkihkhihkhikhihkhikhihkihkih..😂..
 

Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,902
Reaction score
1,640
Points
101
unintelektual sindiran tidak membawa apa2 kebaikan kepada sesiapa.
pasal matematik lobai DAP bukan bole pakai. keluar cash semata2 nak beli kereta?
lepas tu tayang kat instagram ke caner? hahahaha

lets learn some fact about lobai DAP punya fail matematik kewangan
'PALING TERUK DI DUNIA di DUNIA? What tha Fish??

While other country is prosperous, Lobai DAP menombangkan ekonomi negara.
This is DAP track record in running a country. Ada negara lain nak hire DAP sebagai menteri kewangan korang tak?
saham paling teruk.JPG




sebagaimana fakta matematik minyak murah tak mampu dipatahkan.
sama juga fakta ekonomi ini yg tak mampu dipatahkan.
selain dari merapu2 nak beli goreng pisang cik kiah.
stoopid argument by lobai dap
 
Last edited:

aim02Aug

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2011
Messages
6,796
Reaction score
756
Points
121
kasihan lobai waalaauunn sorang ni....lobai sakit hati ye saya jawab minyak murah sebab covid-19......kihkikhihkihkihkhikhikhihkhikhikih.. 😂 ..

minyak murah ni lobai.....umpama penyaki HIV....bila covid-19 menyerang...ada orang kisah lagi pasal pesakit AIDS...?...takde kan.....kihkihkhikhihkihkhikihkih..:D..

bagusnya ULWNO...lobai walaauunn sorang tu bawa naratif komunis..lobai waalaauunn sorang lagi bawa naratif minyak murah...gelak sakan makcik kiah..kihkihkhikhikihkihkih..🤭..

apa guna minyak murah jika tak sampai ke wakaf tapai...kihkihkihkhikihkih..😂..
apa guna minyak murah jika rakyat tiada pekerjaan
apa guna minyak murah jika tak mampu nak isi minyak
apa guna minyak murah jika goreng pisang makcik kiah tiada siapa yg beli
apa guna minyak murah jika RUU355 tidak dibentangkan
apa guna minyak murah jika hudud tak dilaksanakan
apa guna minyak murah jika jkeampunan YDP AGONG dipertikaikan oleh lobai expert
apa guna minyak murah jika ada lobai expert berani saman YDP AGONG
apa guna minyak murah jika lobai waalaauunn derhaka pada YDP AGONG..kihkikhihkih..🤭

dan yg paling win:

apa guna minyak murah, jika tak mampu beli MSK.....kihkihkhikhikhihkihkih..😂..
dlm dunia ni semua org LOBAI...

dia sorang sorang je BUKAN LOBAI, mcm org giler... :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

aim02Aug

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2011
Messages
6,796
Reaction score
756
Points
121
SUKARKAH? ATAU ITU BENAR UNTUK MASA DEPAN

MOHD AFFENDI ABAS
Kenapa sukar?
Itukan simpanan Rakyat?
Kami bukan minta keluarkan semua, cuma sebahagiank secara 'one off'.. boleh kami marhaen ni bertahan makan minum setidaknya 8-10 bulan (terutama yg kehilangan pekerjaan)..
Ada yang boleh buat modal berniaga kecil kecilan.
Ni masanya bantu rakyat, bukan menekan & susahkan Rakyat.
Kami bukan mengemis duit gaji PM mahupun menteri-menteri PN yang berpuluh ribu sebulan, kami cuma nak guna simpanan kami.
Itupun "SUKAR" ke?

View attachment 304185
Kita Rakyat....jika dapat keluar kan 50k one-off kan bagus....boleh buat modal beli kereta baru.....minyak kan murah sekarang ni...kihkihkihkihkhihkihkihkih.. 😂 ..


minyak murah, rakyat teks PM minta bantuan, utk apa ye lobai waalaauunn - kakigoyang

Kita Lobai Waalaauunn...nak beli keta baru...minyak murah sekarang ni..tak tau ker.......kihkihkihkhikhihkhihkihkhihkhikhihkhikhihkihkih..😂..
nk duit kwsp nk beli kete xsepender ke nk beli spotrim baru ke?

kete dr kayangan yg tak turun2 bumi lg?:ROFLMAO:😂

skali dpt klua mesti nk lagi - pastu tua merempat xde duit simpanan hari tua😅
 
Sponsored Post
Top
Log in Register