Kerajaan cadang beli semua tanah di Kampung Baru

CG Sponsors




piko1

Active+ Member
Joined
Dec 18, 2010
Messages
3,448
Reaction score
279
Points
56
Offtopic pulak. Ko nak tanah tu dijual spt khalid mahukan? Tak pyh spin. Soalan senang je tu.
Wkahkahkah..wkahkahkah..mental calar ka bro..ko yang susah sgt nak hadam kan jawapan tuu...pi ambik wuduk ...
 
Sponsored Post

moore426559

Super Active Member
Joined
May 11, 2012
Messages
9,095
Reaction score
892
Points
111
Wkahkahkah..wkahkahkah..mental calar ka bro..ko yang susah sgt nak hadam kan jawapan tuu...pi ambik wuduk ...
Soalan aku pun tak jawab lagi. Spin sampai sudah. Kau nak tanah kg baru di jual seperti khalid nak?
 

piko1

Active+ Member
Joined
Dec 18, 2010
Messages
3,448
Reaction score
279
Points
56
Soalan aku pun tak jawab lagi. Spin sampai sudah. Kau nak tanah kg baru di jual seperti khalid nak?
Dah otak ko tak boleh/mampu pikir...jawapan aku tuu..nak buat lagu mana...
 

kiddd2

CG Top Poster Club
Joined
Jun 7, 2011
Messages
23,512
Reaction score
2,930
Points
201
Wkahkahkah..wkahkahkah..mental calar ka bro..ko yang susah sgt nak hadam kan jawapan tuu...pi ambik wuduk ...
sedap buat persepsi ye bang??

last2 disuruh orang lain ambik wuduk..

kenapa ko sendiri xambik wuduk??
 

moore426559

Super Active Member
Joined
May 11, 2012
Messages
9,095
Reaction score
892
Points
111
Dah otak ko tak boleh/mampu pikir...jawapan aku tuu..nak buat lagu mana...
Kau spin. Bukan jawab. Kau nak tanah kg baru di jual ke?
A: ya
B : tidak.

Apa jawapan kau?
 

piko1

Active+ Member
Joined
Dec 18, 2010
Messages
3,448
Reaction score
279
Points
56
Kau spin. Bukan jawab. Kau nak tanah kg baru di jual ke?
A: ya
B : tidak.

Apa jawapan kau?
Kesian....kalau dah penguasa nak jual/bangun kan utk rakyat....Salah ka..kebaikan kpd rakyat..kita sokong
 

moore426559

Super Active Member
Joined
May 11, 2012
Messages
9,095
Reaction score
892
Points
111
Kesian....kalau dah penguasa nak jual/bangun kan utk rakyat....Salah ka..kebaikan kpd rakyat..kita sokong
Knp tak ambik tanah area cina di Kepong, Jalan Alor? Kenapa aim tanah kg baru?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register