Kerajaan Baru Barisan Nasional

CG Sponsors




smilealwiz

Fun Poster
Joined
Jun 18, 2008
Messages
645
Reaction score
0
Points
10
Nampaknya pucuk pimpinan BN, benar benar melakukan Transformasi yang amat besar. Walaupun ianya bakal mencetuskan kontroversi disaat saat akhir PRU 13. Ini menunjukkan pucuk pimpinan BN "kini" adalah serius dan komited dalam melakukan perubahan. Yang lepas2 tu jgn dikenang la yer.:). Dengan menampilkan calon baru terdiri dari 33% kerusi PARLIMEN dan 49% kerusi DUN di seluruh negara, nampaknya ia bakal menjahanamkan lagi strategi PR pada PRU 13 akan datang ini. Terutamanya isu rasuah yang sering dijaja oleh PR dan penyokong2nya kini bakal terkubur dan reput ditelan ulat. Bagaimana hendak dikaitkan rasuah bagi muka2 baru ini? Takkan nak edit video kut:D..Seperti sedia maklum, kerajaan BN telah memimpin negara lebih setengah dekad dan telah membuat perubahan yang drastik dari masa ke semasa demi memastikan Malaysia dipersada dunia. Dalam pada itu juga, rakyat negara ini tidak pernah menghadapi masalah dalam menjalani ibadah bagi agama masing2. Kebajikan kepada rakyat juga adalah lebih jika dibandingkan dengan negara2 lain. Sanggupkah kita memperjudikan nasib kita pada kepimpinan yang asal usul sejarahnya entah dimana?? Jom sama2 kita lihat apa lagi alasan dan pandangan yang hendak mereka utarakan....:)cgrock
 

Attachments

Sponsored Post

dan50

Super Active Member
Joined
Aug 22, 2010
Messages
6,493
Reaction score
117
Points
73
dh macam baca berita tb3 plak ni
 

janz_264

Active Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
1,857
Reaction score
8
Points
25
Pembangkang xda masalah..tapi, yang bermasalahnya adalah ahli-ahli yang akan menjahanamkan parti...
 

shop onlines

Fun Poster
Joined
Apr 11, 2013
Messages
279
Reaction score
0
Points
10
selagi x ambik islam sbg dasar perjuangan..transfomer la beribu kali pun..sampai mampos aku x sokong umno.
 

joee

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Oct 1, 2010
Messages
40,690
Reaction score
944
Points
161
baru tak semestinya bersih...
 

ckama33

Active+ Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
3,946
Reaction score
158
Points
33
perubahan drastik? go to hell kata dhaniel
 

mfnmr

Fun Poster
Joined
Apr 25, 2011
Messages
350
Reaction score
9
Points
15
Hahaha.org baru pum amno mcm tu jgk.jadi pembangkang dulu.tahu derita rakyat.baru lahir amno baru.harap2 bwgitulah.
 

rebellion

Legendary Member
Platinum Member
Joined
May 3, 2010
Messages
16,081
Reaction score
58
Points
135
Takde pe2 perubahan pun, ilusi semata-mata
 

cakoi99

Fun Poster
Joined
Jun 17, 2008
Messages
498
Reaction score
0
Points
20
Pemimpin ajer baru tapi permainan politik sama juga buat ape...Yang aku nak barisan pemimpin tertinggi yang perlu ditukar..baru aku fikirkan balik nak undi siapa
 
Sponsored Post
Top
Log in Register