BTC USD 34,670.4 Gold USD 1,834.58
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kerajaan baharu bukan kerajaan PN, pemimpin Umno bidas Muhyiddin

findemas

Active+ Member
Messages
3,936
Paid Membership
Joined
Sep 10, 2007
Messages
3,936
Reaction score
313
Points
51
Sekali PPBM pindah balik sokongan pergi PH baru padan muka. Terus DSIS jadi PM terpendek dalam sejarah doniaaaaaaaaaaaaaaa... Apa punya sombong UMNO/BN ni. Bakal PM boleh terus jadi PM10. Melopong saje je UMNO/BN.
 
Sponsored Post

Encik Sponge

Super Active Member
gem
Messages
5,062
Joined
Jul 22, 2013
Messages
5,062
Reaction score
764
Points
121
Ini la sikap UMNO memang dari dulu lagi

Keja nya belum lagi, tapi dah berbunyi lebih....

Boleh gak BERSATU standby tarik sokongan macam hari tu...

Biar sama2 rasa tergolek....
 

findemas

Active+ Member
Messages
3,936
Paid Membership
Joined
Sep 10, 2007
Messages
3,936
Reaction score
313
Points
51
Ini la sikap UMNO memang dari dulu lagi

Keja nya belum lagi, tapi dah berbunyi lebih....

Boleh gak BERSATU standby tarik sokongan macam hari tu...

Biar sama2 rasa tergolek....
Padahal dia hanya ada 41 MP je. Hilang terus rasa hormat kat orang lain yang sama-sama sokong MP dia jadi PM. Memang tak boleh diundi orang macam ni.
 

puyol

CG Top Poster Club
gem
Messages
25,638
Joined
Jun 28, 2011
Messages
25,638
Reaction score
2,901
Points
261
Awards
1
Mana ada tempat dalam dunia ini satu billboard khas dibina untuk menyambut PM ke tempat bencana?

Hanya di Malaysia mentaliti feudalisme masih berleluasa. Umno is back !!

239462752_10159319798693334_3501592791123555419_n.jpg
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
gemgemgemgemgem
Messages
98,581
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Jun 3, 2013
Messages
98,581
Reaction score
15,816
Points
2,066
Awards
1
"Nama tak penting, pada saya yang lebih diutamakan inilah kerajaan baharu, kerajaan Persekutuan yang menentukan reaksi dan penilaian rakyat pada akhirnya. Bukan pada nama, tetapi kepada keberhasilan." - Najib Tun Razak
https://www.utusan.com.my/.../semua-pihak-perlu-beri.../

Semua pihak perlu beri masa kepada kerajaan baharu – Najib​

KLC_Bantuan-Najib-re.jpg


NAJIB Tun Razak melihat barangan bantuan yang akan disalurkan kepada mangsa banjir susulan fenomena kepala air di Merbok dan Yan Kedah di kediamannya di Jalan Langgak Duta, Kuala Lumpur, hari ini. - FOTO/FAUZI BAHARUDIN

  • 25 Ogos 2021, 12:09 pm
KUALA LUMPUR: Nama bagi sebuah kerajaan itu tidak penting kerana penilaian sesebuah kerajaan itu dicerminkan melalui keberhasilannya.

Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak berkata, keutamaan perlu diberi kepada keberhasilan yang akan menentukan reaksi dan penilaian rakyat pada akhirnya.

Kata beliau, ini berikutan rakyat mahukan keputusan pada akhirnya, maka kerana itu pencapaian harus diutamakan.

“Nama tak penting, pada saya yang lebih diutamakan inilah kerajaan baharu, kerajaan Persekutuan yang menentukan reaksi dan penilaian rakyat pada akhirnya. Bukan pada nama, tetapi kepada keberhasilan.

“Kerana itulah semasa saya mentadbir negara, saya utamakan pencapaian, yang makna kita mesti menunjukkan result. Ini yang rakyat mahu,” katanya kepada pemberita selepas pelepasan barang makanan dan keperluan untuk mangsa banjir di Yan, Kedah.

Menurut Najib, semua pihak perlu memberi masa kepada pentadbiran baharu menggubal strategi yang perlu dilaksanakan bagi mencapai objektif-objektif yang digariskan bagi menangani Covid-19, menguruskan ekonomi dan memupuk semangat kekitaan.

“Jika berdasarkan kepada ucapan sulung Perdana Menteri (Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob) nampaknya (Ismail Sabri) memahami akan perkara yang perlu diusahakan dan dilakukan oleh kerajaan,” katanya.

Tambah beliau, pendekatan dan strategi baharu juga perlu dicari bagi menggantikan strategi-strategi dan dasar-dasar lama yang tidak berhasil.

“Jika strategi lama tidak menampakkan result sekiranya diteruskan, maka tak boleh diharapkan peningkatan daripada keberhasilan.

“Ini yang rakyat harapkan berdasarkan komen-komen yang diteliti dalam media sosial,” katanya. – UTUSAN


 

puyol

CG Top Poster Club
gem
Messages
25,638
Joined
Jun 28, 2011
Messages
25,638
Reaction score
2,901
Points
261
Awards
1
"Nama tak penting, pada saya yang lebih diutamakan inilah kerajaan baharu, kerajaan Persekutuan yang menentukan reaksi dan penilaian rakyat pada akhirnya. Bukan pada nama, tetapi kepada keberhasilan." - Najib Tun Razak
https://www.utusan.com.my/.../semua-pihak-perlu-beri.../

Semua pihak perlu beri masa kepada kerajaan baharu – Najib​

KLC_Bantuan-Najib-re.jpg


NAJIB Tun Razak melihat barangan bantuan yang akan disalurkan kepada mangsa banjir susulan fenomena kepala air di Merbok dan Yan Kedah di kediamannya di Jalan Langgak Duta, Kuala Lumpur, hari ini. - FOTO/FAUZI BAHARUDIN

  • 25 Ogos 2021, 12:09 pm
KUALA LUMPUR: Nama bagi sebuah kerajaan itu tidak penting kerana penilaian sesebuah kerajaan itu dicerminkan melalui keberhasilannya.

Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak berkata, keutamaan perlu diberi kepada keberhasilan yang akan menentukan reaksi dan penilaian rakyat pada akhirnya.

Kata beliau, ini berikutan rakyat mahukan keputusan pada akhirnya, maka kerana itu pencapaian harus diutamakan.

“Nama tak penting, pada saya yang lebih diutamakan inilah kerajaan baharu, kerajaan Persekutuan yang menentukan reaksi dan penilaian rakyat pada akhirnya. Bukan pada nama, tetapi kepada keberhasilan.

“Kerana itulah semasa saya mentadbir negara, saya utamakan pencapaian, yang makna kita mesti menunjukkan result. Ini yang rakyat mahu,” katanya kepada pemberita selepas pelepasan barang makanan dan keperluan untuk mangsa banjir di Yan, Kedah.

Menurut Najib, semua pihak perlu memberi masa kepada pentadbiran baharu menggubal strategi yang perlu dilaksanakan bagi mencapai objektif-objektif yang digariskan bagi menangani Covid-19, menguruskan ekonomi dan memupuk semangat kekitaan.

“Jika berdasarkan kepada ucapan sulung Perdana Menteri (Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob) nampaknya (Ismail Sabri) memahami akan perkara yang perlu diusahakan dan dilakukan oleh kerajaan,” katanya.

Tambah beliau, pendekatan dan strategi baharu juga perlu dicari bagi menggantikan strategi-strategi dan dasar-dasar lama yang tidak berhasil.

“Jika strategi lama tidak menampakkan result sekiranya diteruskan, maka tak boleh diharapkan peningkatan daripada keberhasilan.

“Ini yang rakyat harapkan berdasarkan komen-komen yang diteliti dalam media sosial,” katanya. – UTUSAN


Bagi 100 hari lah.
 

pudins70

Super Active Member
gem
Messages
9,377
Joined
Mar 28, 2011
Messages
9,377
Reaction score
1,054
Points
151

Penbiru

CG Top Poster Club
gem
Messages
24,577
Joined
Jan 12, 2008
Messages
24,577
Reaction score
4,086
Points
261
Awards
1
UMNO ini dalam DNA mereka ada sel sombong, tikam kawan, menipu, rasa depa je betul , rasa depa tuan dan mcm mcm lah....4 kali kiamat pun mereka tak akan insaf dan sedar.......yg penting ialah bagaimana nak capai kekayaan ikut UMNO
 

GamezStar

CG Top Poster Club
gem
Messages
35,950
Joined
Jul 1, 2008
Messages
35,950
Reaction score
2,737
Points
261
Awards
1
UMNO ini dalam DNA mereka ada sel sombong, tikam kawan, menipu, rasa depa je betul , rasa depa tuan dan mcm mcm lah....4 kali kiamat pun mereka tak akan insaf dan sedar.......yg penting ialah bagaimana nak capai kekayaan ikut UMNO

Lepas dia .. dia.. lepas dia .... Dia... Lepas dia... Dia... Umno style...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register