Kerabat diraja Selangor dituduh pecah amanah RM1.15 juta

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
PETALING JAYA: Seorang kerabat diraja Selangor, Tengku Mohd Kamil Tengku Shahrudin Shah mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini, hari ini atas tuduhan melakukan pecah amanah bernilai RM1.15 juta.

Tengku Mohd Kamil, 61, dituduh melakukan kesalahan itu terhadap dana syarikatnya, Aneka Melor Sdn Bhd.

Beliau adalah salah seorang daripada dua pengarah dalam syarikat pembinaan itu.

Hakim Rozana Ayub menetapkan wang jaminan RM40,000 terhadap Tengku Mohd Kamil dan dibayar anaknya.
 
Sponsored Post

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
fuuyyooo.....kerabat diraja pun cbt?
 

fique

Active Member
Joined
Jun 7, 2008
Messages
1,279
Reaction score
3
Points
25
pergh kerabat kena tu..
 

jebatz

Active+ Member
Joined
Jun 15, 2009
Messages
4,002
Reaction score
10
Points
25
bapak borek anak rintik....
 

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,302
Reaction score
1,220
Points
221
dah tau lama dah...kawan aku buat audit company kerabat diraja.... duit hilang begitu sahaja ni dah biasa berlaku dah...
 

qai

Active+ Member
Joined
Nov 11, 2008
Messages
2,928
Reaction score
1
Points
25
dah tau lama dah...kawan aku buat audit company kerabat diraja.... duit hilang begitu sahaja ni dah biasa berlaku dah...
pesal dia x repot awal2?
 

mangkaq

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2008
Messages
8,834
Reaction score
71
Points
75
jamin jangan tak jamin,saman jangan tak saman!!!
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
29,132
Reaction score
1,087
Points
201
tu baru company ... klu negara ??? pikir la sendiri
 

zinedine

Banned
Joined
Jan 11, 2007
Messages
5,741
Reaction score
22
Points
65
Kan syarikat tu dia punya sendiri. Tak boleh ke dia ambik duit tu? Ambik duit dari syarikat sendiri punya dikira pecah amanah ke? kah kah kah kah kah kah
 

xflixz

Active+ Member
Joined
May 21, 2007
Messages
2,968
Reaction score
60
Points
30
tak nak komen..nanti ade orang report polis nnt masuk ISA pulok..hehe..

semua same je skang ni..adoi..apa mau jadi 1Malaysia ku terchenta..:(:)(:)(:)(:)((

Rakyat Didahulukan.:)):)):)):eek::D:">
 
Sponsored Post
Top
Log in Register