Kepala menantu yang dipenggal di Gemencheh dikebumikan

CG Sponsors




alisha_qistina

Super Active Member
Joined
Jun 27, 2008
Messages
6,407
Reaction score
256
Points
81
TAMPIN: Kepala menantu kepada bekas imam Kampung Batang Rokan, Gmencheh, Ismail Awang yang dipenggal dalam kejadian pembunuhan ngeri Selasa lalu, selamat dikebumikan di kuburnya di tanah perkuburan kampung itu, petang tadi.

Sebaik tiba kira-kira 1.30 petang, kepalanya disatukan semula dengan tubuhnya yang dikebumikan Rabu lalu, dengan diletakkan di bahagian hujung leher.
 
Sponsored Post

surfaddict

Fun Poster
Joined
Jul 15, 2007
Messages
641
Reaction score
5
Points
15
Gile ngeri..Alfatihah buat arwah dan takziah buat keluarga mereka.
 

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
ngeri kena bunuh n kena penggal..

plg ngeri yg bunuh ngan penggal tu anak senirik...
 

sajul

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 19, 2007
Messages
5,390
Reaction score
29
Points
70
kenapa die guna kata ganti nama menantu..bukan ke ayah n mak die pun mati gak dalam perbunuhan tu
 

numanuma

Active Member
Joined
Nov 8, 2006
Messages
1,721
Reaction score
92
Points
30
kenapa die guna kata ganti nama menantu..bukan ke ayah n mak die pun mati gak dalam perbunuhan tu
suspek membunuh datuk,nenek,ayah dan adik perempuannya,
datuk dan nenek adalah parent kpd ibunya,
oleh itu ayahnya adalah menantu kepada datuk dan neneknya,
al-Fatihah
 

hafiz89

Fun Poster
Joined
Jan 30, 2009
Messages
410
Reaction score
3
Points
15
budak ni dah teruk kena belasah ni...
pe nak jadi la..
 

akuslamberjer

Super Active Member
Joined
Jan 5, 2008
Messages
5,287
Reaction score
103
Points
73
aku rasa simpati kepada budak ni..disebabkan orang kampung dia bgtau dia ni cam 'mental' sket..

kalo betul dia ni 'gila' maksudnya dia tak tertakluk pada hukum..

wallahualam..

Aku n keluargaku serta keturunanku mohon berlindung dengan Allah dari kejadian macam nih..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register