**kepada mereka yang berminat untuk menjadi perunding hartanah**

CG Sponsors




ash6684

Fun Poster
Joined
Dec 24, 2010
Messages
975
Reaction score
18
Points
30
PERUNDING HARTANAH
🏘🏘🏘🏘🏠🏠🏠🏠

IPC REALTY SDN BHD
E(1)1440/1

Kami sedang membuka peluang kepada individu2 yang berminat & berkelayakan untuk menjadi sebahagian dari keluarga kami..

1.Real Estate Negotiator

2.Senior Real Estate Negotiator

Lokasi pejabat : Taman Sri Andalas Klang

Syarat2 & kelayakan :
======β€’========

πŸ“ŒBUMIPUTERA.

πŸ“ŒBerumur 21 tahun ke atas.

πŸ“ŒSihat mental & fizikal.

πŸ“ŒSolat.

πŸ“ŒBoleh berkomunikasi dgn baik dgn semua golongan.

πŸ“ŒBoleh bekerja secara berkumpulan & mengikut arahan ketua.

πŸ“ŒBersifat terbuka & sedia menerima teguran membina.

πŸ“ŒBersedia untuk berjaya

πŸ“ŒKomited dan berdisplin

β˜€β˜€β˜€β˜€β˜€β˜€β˜€β˜€
Komisen dan bonus yang berpatutan dengan usaha anda.
β˜€β˜€β˜€β˜€β˜€β˜€β˜€β˜€

Apa yang Kami sediakan untuk anda yang menyertai kami?
** Latihan one on one
** Latihan dari Zero sampai HERO
** Latihan migguan dan bulanan dari ketua yang berpengalaman

Berminat? Sebarang pertanyaan boleh hubungi:

ASYRAF ISMAIL
REN 23160

πŸ“² 013 459 0769
πŸ“² http://sertaiIpcklang.wasap.my

βœ‰ : [email protected]


#IPCRealtysdnbhd
#realestatenegotiator
 
Sponsored Post

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
9,813
Reaction score
2,308
Points
151
dari dulu berminat...
tapi tak pandai nak berkomunikasi dgn baik (depan-depan) dgn client...berkomunikasi dgn baik dalam internet boleh lah...huhu
 

ash6684

Fun Poster
Joined
Dec 24, 2010
Messages
975
Reaction score
18
Points
30
Boleh xde masalah... awal awal part time... lama lama full time hehehehe
 

ash6684

Fun Poster
Joined
Dec 24, 2010
Messages
975
Reaction score
18
Points
30
kalu part time bole ke tuan?
Boleh xde masalah... awal awal part time... lama lama full time hehehehe kalau berminat pm hamba... jgn segan jangan silu..
 
Last edited:

ash6684

Fun Poster
Joined
Dec 24, 2010
Messages
975
Reaction score
18
Points
30
dari dulu berminat...
tapi tak pandai nak berkomunikasi dgn baik (depan-depan) dgn client...berkomunikasi dgn baik dalam internet boleh lah...huhu
Masa awal awal pakai internet pun terkial kial jugak nak tekan butang... macam tu jugak agen hartanah... awal awal tak tahu lama lama pagi petang siang malam hartanah... nak belajar boleh pm hamba..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register