Kepada Admin - 'Groan' tu menda?

CG Sponsors




jomie

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
6,845
Reaction score
613
Points
111
Kepada Admin


Aku tersalah tekan butang la..aku nak tekan reply tapi tertekan groan la plak..so ade CG member ni marah kat haku...so aku harap para admin dapat la tolong CG member yang terkene groan tu..sian plak...tak sengaje punye pasal...


TQ Admin
 
Sponsored Post

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
adeh.. ko ni...
kan dalam anouncement de letak..
ko pi pm kat admin tu..
 

ratusanRM

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
22,686
Reaction score
359
Points
131
nak cancel senang je... carik balik mana posting yg ko tertekan tu.... remove groan :)cgrock
 

lutttfi

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 26, 2007
Messages
7,423
Reaction score
58
Points
70
xpe..
admin da msuk..
 

zolympus

Elite Member
Platinum Member
Joined
Dec 21, 2005
Messages
3,417
Reaction score
241
Points
33
Kepada Admin


Aku tersalah tekan butang la..aku nak tekan reply tapi tertekan groan la plak..so ade CG member ni marah kat haku...so aku harap para admin dapat la tolong CG member yang terkene groan tu..sian plak...tak sengaje punye pasal...


TQ Admin
Posting mana yg ko groan tu. Groan tu mcm mendengus la. Cam bila ko tak setuju, ko "haishhh".
 

aidiryatim

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
sy pon memula x tau menatang ape groan neh.. maklumla english x pass:D.. tp bila tgk ade button thanks .. fhm la:)
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,110
Reaction score
690
Points
166
cancel je balik, apa kisah

lepas puji pun leh cancel semula, kekeke
 
Sponsored Post
Top
Log in Register