To Sell kenikmatan suami isteri tiada tolak bandingan!!!

CG Sponsors




ckama33

Active+ Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
3,946
Reaction score
158
Points
33

PROMOSI HANYA RM18.00 seketul
Minimum 2 pcs​


Fungsi Ring Vibrator


* Sensa Ring Vibrator dicipta khas bagi melazatkan hubungan suami isteri.
* Direka dengan gabungan teknologi dan inovasi, ia mampu memberikan pengalaman indah dan kenikmatan maksimum bagi setiap pasangan.
* Dengan bahan silikon berkualiti tinggi dan teknologi getaran yang tahan lama, ia mampu membuat isteri tersayang puas dan mencapai klimaks dengan cepat.
* Gegaran yang terhasil mampu membuatkan anda menikmati malam bagai tidak dapat dipisahkan lagi.
* Geseran cinta yang terhasil di bahagian atas Sensa Ring Vibrator mampu mengaktifkan klitoris wanita, sekaligus menciptakan pengalaman yang tidak dapat dilupakan.
* Menjanjikan daya tahan dan ereksi yang maksimum bagi si suami. Anda pasti menjadi pasangan paling bahagia dan puas dengan sensasi Sensa Ring Vibrator.



Cara Penggunaan Ring Vibrator

* Pakai sewaktu hendak bersama
* Pastikan permukaan yang tidak rata menghadap ke hadapan (ke kepala zakar)
* Sarungkan cincin ke pangkal zakar.
* 'On'kan bateri yang berada di sebelah sisi ring.
* Bateri biasanya akan bertahan sehingga 2 atau 3 jam bergantung pada penggunaan.
* Selepas penggunaan Sensa Ring Vibrator, pastikan anda membasuh dengan mengunakan air suam
* Simpan di tempat yang kering

P/S: Ring Vibrator dihasilkan dengan silikon yang bermutu tinggi dicipta khas untuk kebahagiaan dan kelainan dalam hubungan suami isteri.


Anda Berminat? SILA PM @ CALL/SMS : 014-86-33-87-3 .
Segala maklumat peribadi anda akan dirahsiakan daripada pengetahuan rakan CG RIAN dan sewaktu dengannya. Ehehheee


FREE POS LAJU!!!!

CARA PAKAI: JANGAN TERUS PAKAI, KAYUH DULU DALAM MASA 5 MINIT BARU LETAK dan ON KAN VIBRATE.
Testimoni Rakan CG :
pakai ni fomfuan mmg copek klimak..geli geleman dio..tarangkek angkek..tak cayo boli la...tak tipu..
saya mmg pakai benda alah ni bro..kesannya..fuyooooo x sampai 3 minit isteri klimaks...ni ingat nk order dari TT ni
 
Last edited:
Sponsored Post

Putra_Quezee

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 7, 2008
Messages
1,287
Reaction score
19
Points
25
q tak pernah cuba lagi... kalau beli pun nak try kat saper erk? hehehehe :D
 

ckama33

Active+ Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
3,946
Reaction score
158
Points
33
xde pasangan? ehehehe hadiahkan ler kat kawan yang dah kawen atau yang baru nak kawin.. :)
 

Putra_Quezee

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 7, 2008
Messages
1,287
Reaction score
19
Points
25
ring tu getar2 kan? tak geli ke? sapa pernah pakai bg komen sikit... jgn malu2... ahaks...
 

ckama33

Active+ Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
3,946
Reaction score
158
Points
33
ehehehee.... Testimoni En. Zanuddin adalah :

"Isteri cepat klimaks, dan suami tahan lasak". ehehehe
 

Putra_Quezee

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 7, 2008
Messages
1,287
Reaction score
19
Points
25
ehehehee.... Testimoni En. Zanuddin adalah :

"Isteri cepat klimaks, dan suami tahan lasak". ehehehe
hehehe... bagus nie.... yg bergelar suami mai beli oi... ahaks...
 

ckama33

Active+ Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
3,946
Reaction score
158
Points
33
yang bergelar penjual pun boleh beli... ehehehe
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
pakai ni fomfuan mmg copek klimak..geli geleman dio..tarangkek angkek..tak cayo boli la...tak tipu..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register