kene langgar ngn kete kebal

CG Sponsors




Sponsored Post

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,695
Reaction score
146
Points
128
itu le askar amerika haha
 

hazwan

Super Active Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
5,107
Reaction score
11
Points
65
rase nak tergelak pon ade, rase nak kasi penumbuk pon ade, adoyay kene buli habis arab2 ni ngn orng barat
 

fadel

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
abi s s!!.naseb baek tak.jadi lempeng!
 

shahrezalin

Fun Poster
Joined
Nov 9, 2008
Messages
863
Reaction score
0
Points
10
langgar mcm 2 je pastu blah.. kuang ajar punya kete kebal
 

udainosor

Fun Poster
Joined
Aug 12, 2008
Messages
779
Reaction score
38
Points
20
Tu kat Iraq tu kan??mmm,aku rase cube kalau kat mesia...xkire ar askar amerika ke,ape ke...confirm kene blasah mamat yg bawak kete kebal tu..kebal xkebal sgt ar..:eek:
 

rauzan

Active Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
1,258
Reaction score
10
Points
25
Tu kat Iraq tu kan??mmm,aku rase cube kalau kat mesia...xkire ar askar amerika ke,ape ke...confirm kene blasah mamat yg bawak kete kebal tu..kebal xkebal sgt ar..:eek:

tu mesti bru dpt lesen tuh...
tu yg semberono ja tu drive keta kebal tu...
:eek::eek::eek:
 

razif1224

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2006
Messages
5,113
Reaction score
38
Points
70
aku tgk van hijau tue sedang mengundurkan diri..

sedia untuk reverse tahap maksimum dah tue aku rasa...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register